Facebook do të integrojë mesazhet e Instagram, Messenger dhe WhatsApp

Facebook do të integrojë mesazhet e Instagram, Messenger dhe WhatsApp

Facebook

Përdoruesit e Instagram tani do të jenë në gjendje t’u dërgojnë mesazhe miqve të tyre në Messenger, pa pasur nevojë për një llogari në Facebook.

Ky është hapi i parë i Facebook për të integruar së bashku Instagram, WhatsApp dhe Messenger, lajm i njoftuar vitin e kaluar. Përpjekja mund të nxisë në mënyrë efektive dominimin e Facebook-ut mbi tregun e mesazheve për vitet që vijnë dhe pa dyshim që do ta bëjë më të vështirë ndarjen e kompanisë, e cila po përballet me probleme anti-trust në Uashington. Instagram, WhatsApp dhe Messenger, secili ka mbi 1 miliard përdorues aktivë në muaj.

Opsioni i ri për përdoruesit e Instagram dhe Messenger për të dërguar mesazhe ose biseda video me njëri-tjetrin po testohet aktualisht në tregjet e zgjedhura dhe do të zgjerohet globalisht në muajt e ardhshëm.

Kompania nuk pranoi të jepte një afat kohor se kur i njëjti funksionalitet do të ishte i disponueshëm për WhatsApp.

Facebook (FB) për herë të parë e hartoi planin për të ndërthurur shërbimet e tij të ndryshme në Mars 2019, duke përfshirë WhatsApp, Instagram dhe Facebook. Ideja ishte që njerëzit që kanë vetëm llogari në WhatsApp mund të dërgojnë mesazhe me miqtë në Instagram ose Messenger dhe anasjelltas, pa pasur nevojë të shkarkojnë një aplikacion ose të kalojnë midis shumë aplikacioneve për të dërguar mesazhe. Facebook bleu Instagramin në 2012, WhatsApp në 2014 dhe lançoi aplikacionin Messenger në 2011.

Përveçse do të jenë në gjendje të bisedojnë me njëri-tjetrin, përdoruesit e Instagram dhe Messenger do të kenë edhe përditësime. Përdoruesit që zgjedhin përvojën e re mund të dërgojnë “selfie stickers”, shikojnë IGTV ose Facebook Ëatch video së bashku dhe aktivizojnë një “Vanish Mode” të re, në të cilën mesazhet zhduken automatikisht pasi janë lexuar.

Kur u pyet për mundësinë që komunikimi ndër-aplikacionesh mund të hapte derën e ngacmimeve, Instagram u përgjigj se përdoruesit mund të bllokojnë dikë nëpër aplikacione.

Cilësimet e reja të privatësisë janë të tilla që përdoruesit mund të vendosin se kush mund t’i kontaktojë ata. Përdoruesit e Instagram mund të vendosin të mos marrin mesazhe nga përdoruesit e Facebook, dhe anasjelltas.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0