Është zyrtare: Zyrat e përbashkëta janë një ide e keqe për kompanitë - Business Magazine Albania

Është zyrtare: Zyrat e përbashkëta janë një ide e keqe për kompanitë


Gjatë dekadave, kanë dalë shumë ide në lidhje me manxhimin e zyrës, të cilat janë zhdukur duke u lënë vendin të tjerave. Disa prej tyre janë si më poshtë:  

  1. Six Sigma, ku punonjësit mbajnë rripa me ngjyra të ndryshme (si në karate) për të treguar se janë trajnuar mbi metodologjinë e kompanisë.
  2. Stack Ranking, ku punonjësit inkurajohen “të luftojnë” njëri-tjetrin në mënyrë që të sigurojnë avancimin dhe buxhetin e tyre.
  3. Consensus Management, ku të gjitha vendimet duhet të kalojnë në komisione të shumta përpara se të zbatohen.

Duhet thëneë se këto lloje menaxhimi ishin dhe janë (në rastin më të mirë) një humbje kohe dhe (në rastin më të keq) një sërë taktikash që kushtojnë shtrenjtë. Por, zyrat e përbashkëta janë akoma më keq. Shumë më keq. Pse? Për arsye se ato ulin në vend që të rrisin bashkëpunimin mes punonjësve.

Siç vuri në dukje një studim i ri nga Harvard kur punonjësit lëvizin nga një zyrë tradicionale në një zyrë të përbashkët, nuk sjell bashkëveprim më shumë apo më shpesh me njëri-tjetrin. Përkundrazi, ndodh e kundërta. Ata fillojnë të përdorin email-et dhe mesazhet më shumë se më parë. Me fjalë të tjera, edhe nëse bashkëpunimi ishte një ide e mirë, zyrat e përbashkëta janë mënyra më e keqe për ta bërë këtë të ndodhë.

Studimet e mëparshme mbi këto lloj zyrash kanë treguar se ato i bëjnë njerëzit më pak produktivë, por shumica e këtyre studimeve i dhanë më shumë përparësi rritjes së bashkëpunimit, duke kompensuar kështu dëmin.

Lexoni: Studim: Zyrat e përbashkëta, a po na bëjnë më pak socialë dhe produktivë?

Studimi i Harvard, përkundrazi, e hedh poshtë idenë e bashkëpunimit dhe kjo çon në përfundimin që kompanitë kalojnë në zyra të përbashkëta pasi kërkohet më pak hapësirë dhe për këtë arsye rezulton një qera më e ulët.

Por edhe ky justifikim është akoma më i keq, sepse kostoja financiare e humbjes në produktivitet do të jetë shumë më e madhe se paratë e kursyera në qera.

Më e rëndësishmja nëse punonjësit do të përdorin email-et dhe mesazhet për të komunikuar me njëri-tjetrin, ata gjithashtu mund të punojnë nga shtëpia. Kjo nuk do t’i kushtonte kompanisë asgjë. Në të vërtetë, puna nga shtëpia kursen paratë, sepse atëherë punonjësit mund të jetojnë në zona ku strehimi është më i përballueshëm, që do të thotë se mund t’u paguani atyre një rrogë më të ulët sesa nëse janë të detyruar të jetojnë në një zonë me qera të larta.

Pra, kompanitë kanë shpenzuar miliarda dollarë për të krijuar këto vende pune që supozohen se sjellin frymën bashkëpunuese dhe efekti që ato kanë është produktiviteti i humbur.

Çfarë mund të bëni për këtë? Ri-zbatoni punën nga shtëpia dhe kthejeni zyrën tuaj të përbashkët në një koleksion të hapësirave private.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0