Elon Musk i jep zgjidhje problemeve të klientëve edhe nga Twitter » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 10/01/2017

Elon Musk i jep zgjidhje problemeve të klientëve edhe nga Twitter

Share
nga Neada Muçaj
Jan 10, 2017

Për drejtuesit e bizneseve, media sociale është një territor i komplikuar (ndonjëherë edhe i rrezikshëm).

Por muajin e kaluar, Tesla dhe CEO i SpaceX Elon Musk kanë mbajtur një leksion se si media socale mund të përdoret në mënyrë më efektive.

Ankesa e pronarit të një Tesla për pushtimin e pikave të karikimit të makinave nga konsumatorët u mor seriozisht nga Musk.

Sipërmarrësi Loc Le Meur ndau historinë e tij me Medium:

“Një nga këto ditë isha nisur për një takim në Silicon Valley dhe më duhej të karikoja Tesla-ën. Vendosa të ndaloja në pikën San Carlos rrugës për në Palo Alto dhe aty shoh 5 Tesla të tjera që po prisnin në rradhë për t’u karikuar. Mesa duket shoferët e tyre ishin larguar diku tjetër nderkohë që makinat karikoheshin.

Shumë shoferë i mbajnë makinat e tyre të parkuara te Supercharger-i edhe pse kanë mbaruar punë, janë karikuar.

Unë menjëherë i shkruajta një Tweet Elon-it për t’i treguar situatën.

Pas pak minutash, Elon më premtoi se do të gjente një zgjidhje.”

elon-musk-i-jep-zgjidhje-problemeve-te-klienteve-edhe-nga-twitter-businessmag

“Ne e kemi dizenjuar rrjetin e Supercharger për të mundësuar një eksperiencë të qetë dhe të këndshme të të udhëtuarit. Prandaj, ne e kuptojmë që mund të jetë stresuese të ndodhesh në një stacion të tillë ku janë të parkuara Tesla të karikuara të cilat bllokojnë pikat e karikimit. Për të krijuar një eksperiencë më të mirë për të gjthë pronarët, ne po iu njohim me tarifën e hapsirës ku parkohet e cila synon të rrisë diponimin e Supercharger-it.”

Lajmërimi i kujton pronarëve të Tesla se aplikacioni i kompanisë do t’i njoftojë ata sapo makina e tyre të jetë furnizuar totalisht, për më tepër: “Për çdo minutë shtesë që një makinë qëndron e lidhur me Supercharger-in, ajo do të paguajë një tarifë shtesë prej 0.40 dollarë.” (Tarifa nuk do merret parasysh nëse makina do të largohet brenda 5 minutash.)

Dhe kjo, zonja dhe zotërinj, është ajo çfarë quhet shërbim i klientit.

Çfarë mësojmë nga Z. Musk

Reagimi i Z.Musk për këtë problem është e vështirë të kuptohet nga të gjithë.

Njoftimi i tij në Twitter tregon se ai di t’a përdori mrë këtë platformë. Musk i përgjigjet gjithmonë pyetjeve dhe ankesave të klientëve të tij. Ai ndan ide të mëdha, si për shembull rasti i fundit se sim und të përmirësohet problem i trafikut në U.S. (“Ne bëjmë gjëra të mërzitshme.” Por kjo është më e mira për ju.)

Ky lloj komunikimi është një ndër arsyet pse njerëzit e duan Elon Musk dhe çfarë ata vlerësojnë te një lider në ditët e sotme: origjinalitetin. Ai ka zgjedhur pikërisht Twitterin për t’u afruar më shumë me njerëzit.

Media sociale është e mrekullueshme për të bërë marketing. Por ajo çfarë vlen më shumë është: Feedback-u (reagimi) – qoftë ky nga klientët, kolegët apo kritikët – i cili të jep më shumë persektivë dhe motivim.

Kështu që mos pyet se çfarë mund të bëjnë ndjekësit e tu (në Twitter, Facebook,etj) për ty, por çfarë mund të bësh ti për ata.

Dhe në fund të gjithë dalin të fituar.

/Inc.com



Evente

Data & Technology Meetup

Shtator 11, 2019
19:00