Aplikacionet më të mira arsimore nuk ndihen aspak si aplikacione arsimore. Kjo është e vërtetë sipas Luis von Ahn, bashkëthemelues dhe CEO i aplikacionit të mësimit të gjuhës Duolingo. Përdoruesit mësojnë një gjuhë përmes një sërë lojërash dhe kuize, të cilat të gjitha ofrojnë nivele të kënaqshme të dopaminës si ajo që dikush do të përjetonte gjatë një loje Candy Crush.
Aplikacioni i kompanisë me bazë në Pittsburgh është shkarkuar më shumë se 500 milionë herë që nga fillimi i tij në 2012, duke e bërë atë aplikacionin arsimor më të shkarkuar në botë për tetë vite me radhë.Duolingo aktualisht ka një kapital tregu mbi 4 miliardë dollarë. Aplikacioni ka 40 milionë përdorues aktivë mujorë dhe von Ahn thotë se ka më shumë amerikanë që mësojnë një gjuhë të re në Duolingo sesa në shkollat e mesme. Von Ahn i lindur në Guatemalë njihet gjithashtu si një nga pionierët e Crowdsourcing dhe CAPTCHA.
Këtë javë, ai foli për rrugëtimin e tij themelues këtë javë në Konferencën mbi Sistemet e Përpunimit të Informacionit Neural. Ja se çfarë thotë ai se ishin çelësat që Duolingo të bëhej një sukses i shpejtë.
- Kompania mori një qasje të parë për aplikacionet në telefon
Shumë kompani në vitin 2012 shpenzonin më shumë burime në faqet e tyre të internetit sesa aplikacionet e tyre celulare. “Ne vendosëm shumë herët se do të shpenzonim pjesën më të madhe të përpjekjeve tona në aplikacionet tona,” thotë von Ahn. “Për shkak të kësaj, ne kemi lançuar aplikacione me cilësi shumë të lartë që herët.”
Njerëzit e vunë re. Duolingo regjistroi më shumë se 10 milionë shkarkime gjatë 12 muajve të parë. Nga fundi i vitit 2013, vetëm një vit pasi u lançua, Duolingo u emërua “Aplikacioni i Vitit për iPhone” nga Apple.
- Aplikacioni ishte falas.
Von Ahn dhe bashkëthemeluesi Severin Hacker vendosën që në fillim se aplikacioni i Duolingo nuk duhet të kushtojë asgjë. “Në atë kohë, shumica e mënyrave për të mësuar një gjuhë të huaj me softuer ishin shumë të shtrenjta,” thotë Von Ahn. Rosetta Stone, për shembull, kushtonte afër 300 dollarë në atë kohë. Vendimi e ndihmoi Duolingo të lidhte shpejt përdoruesit dhe të ndërtonte një bazë të madhe përdoruesish, e cila më pas e lejoi atë të fitonte para në reklama. Sot, aplikacioni mbetet falas dhe kompania ofron gjithashtu një version premium pa reklama dhe provime aftësie për të cilat përdoruesit mund të paguajnë një tarifë.
- Përdoruesit nuk mund të rezistonin.
Duolingo është teknikisht një mjet edukativ, por von Ahn dhe ekipi i tij u siguruan që të mos ndihej kështu. “Ne e kuptuam që herët se gjëja më e vështirë për të mësuar një gjuhë vetë – ose për të mësuar ndonjë gjë vetë – është të qëndrosh i motivuar,” thotë Von Ahn. “Kështu që ne shpenzuam shumë përpjekje për ta bërë Duolingo sa më argëtuese të ishte e mundur.”
Për të provuar se kjo funksionon, von Ahn thotë se nuk duhet të shikoni më larg se statistikat. Shumica dërrmuese e përdoruesve të Duolingo bien në njërën nga dy kategoritë: njerëzit që mësojnë anglisht si gjuhë e re, të cilët në përgjithësi e bëjnë këtë për të përmirësuar mundësitë e tyre të punës ose statusin socio-ekonomik; dhe anglisht folës amtare, të cilët më së shpeshti po mësojnë një gjuhë të re vetëm për argëtim. Të dy grupet shfaqin statistika pothuajse identike të përdorimit kur bëhet fjalë për gjëra të tilla si koha e kaluar në aplikacion dhe niveli i mbajtjes.
“Arsyeja për këtë është sepse Duolingo është kaq mirë i konceptuar si një lojë,” thotë von Ahn. “Gjërat që kemi bërë për ta bërë aplikacionin kaq tërheqës, i bëjnë njerëzit të kthehen.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.