dua.com investon në aplikacionin Hello, arrihet partneritet strategjik mes dy kompanive

dua.com

dua.com, platforma e cila ka për qëllim bashkimin e shqiptarëve kudo në botë, ka njoftuar se ka realizuar një investim strategjik në aplikacionin Hello.

Javën e kaluar gjatë një takimi të mbajtur në mes të dy palëve, themeluesi i dua.com, Valon Asani, së bashku me Arian Kastratin i cili është bashkëthemelues i Hello App, kanë nënshkruar marrëveshjen e cila zyrtarizon investimin e dua.com në këtë aplikacion.

Themeluesi i dua.com, Valon Asani, rreth këtij investimi është shprehur: “Investimi strategjik dhe partneriteti me Hello App është një mundësi e shkëlqyer për dua.com. Ky aplikacion ka pothuajse 2 milionë përdorues dhe tashmë që prej katër vitesh është prezent në treg. Ne mund të mësojmë shumë nga përvoja e tyre dhe të shkëmbejmë me njëri-tjetrin njohuritë, aftësitë dhe strategjitë e biznesit”.

Ai më tutje ka shtuar: “Takimet rreth këtij bashkëpunimi kanë filluar rreth 6 muaj më parë. Ndërkohë ne vendosëm të investonim në Hello App, sepse përputhja dhe qëllimet në mes të dy palëve ishin shumë të qarta. Të dy ekipet punojnë nga Prishtina, të dy aplikacionet i takojnë fushës së stilit të jetesës dhe kanë për qëllim t’i bashkojnë njerëzit. Ndërsa Hello është në kërkim të audiencës nga i gjithë globi, dua.com është fokusuar vetëm tek shqiptarët nëpër vende të ndryshme të botës. Prandaj jemi entuziastë dhe mezi presim të forcojmë partneritetin tonë edhe më tej”.

Lexoni: ZERI.app, aplikacioni që ju kthen tekstet në audio

Ndërsa bashkëthemeluesi i Hello App, Arian Kastrati, rreth këtij partneriteti ka thënë: “Jemi të lumtur që më në fund gjithçka u finalizua me një marrëveshje prej të cilës të dyja kompanitë përfitojnë, e sidomos në aspektin e eksperiencës. Besoj që pas kësaj marrëveshje do të kemi mundësi të mësojmë shumë nga njëri-tjetri. Bisedat e takimet kanë rrjedhur shumë natyrshëm dhe kështu e kemi vërejtur se si mund të krijohet një efekt sinergjie, i cili na nevojitet për të arritur nivele edhe më të larta në fushën që operojmë”.

Hello u themelua në vitin 2016 dhe që atëherë ka arritur pothuajse 2 milionë shkarkime.

I krijuar si një rrjet audio social, ky aplikacion ka për qëllim të mundësojë lidhje të reja midis njerëzve, me misionin përfundimtar për t’i bërë bisedat audio më tërheqëse.

Vlen të theksohet se në vitin 2019 Hello App është vlerësuar me 1 milion euro, ndërsa sot kjo kompani ka arritur të vlerësohet me 3 milionë euro.

Ndërkohë, e themeluar në vitin 2019, dua.com synon të bashkojë shqiptarët në mbarë botën përmes tri kategorive: dashuri, ndihmë dhe biznes.

Lançimi i dua.com pritet të bëhet zyrtarisht në qershor të këtij viti, ky investim shënon një hap të madh jo vetëm për dua.com, por për të gjithë përdoruesit e të dy platformave./Telegraf

Për më shumë informata rreth aplikacioneve vizitoni:

www.dua.com

www.feelinghello.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale