Dr. Yunus emërohet përkrahës i “Objektivave Globale” të OKB-së


Laureati i Çmimit Nobel Dr. Muhammad Yunus është emëruar si një nga përkrahësit për të promovuar Objektivat e Organizatës së Kombeve të Bashkuara për Zhvillim të Qëndrueshëm.

Sekretari i Përgjithshëm i Kombeve të Bashkuara Ban Ki-moon bëri deklaratën ditën e Martë. Grupi i Mbrojtësve të Zhvillimit të Qëndrueshm u lançua zyrtarisht të Enjten në Forumin Ekonomik Botëror në Davos të Zvicrës.

Bashkëdrejtuesit e grupit janë Presidenti ganez John Dramani Mahama dhe kryeministri norvegjez Erna Solberg.

Gjithashtu përkrahës dhe mbrojtës të Zhvillimit të Qëndrueshëm të OKB-së, përveç Dr. Yunus janë shpallur edhe futbolisti me famë botërore Leo Messi dhe këngëtarja dhe akrivistja kolumbiane Shakira Mebarak.

Pjesëtarë të grupit përfshijnë Mbretëreshën Matilda të Belgjikës; Princeshën Viktoria të Kurorës së Suedisë; Jack Ma, themeluesi dhe CEO i Grupit kinez Alibaba i bizneseve në Internet.

Të tjerë përkrahës janë edhe: Sheika Moza bint Nasser, bashkëthemelues i Fondacionit të Katarrit; skenaristi, producenti dhe regjisori i filmave Richard Curtis; Dho Young-Shim, kryetar i Fondacionit të Turizmit të Qëndrueshëm të Organizatës Botrërore të Turizmit; Leymah Gbowee, drejtori i Gbowee Peace; Graça Machel, president i Fondacionit për Zhvilimin e Komunitetit; Alaa Murabit; themelues i Zërit për Femrat Libiane; Paul Polman, CEO i Unilever; Jeffrey Sachs, drejtor i Institutit të Tokës në Universitetin e Kolumbias, aktori Forest Whitaker, themelues i Iniciativës Whitaker Peace & Development.

“17 Objektivat Globale” u adoptua nga liderat botërorë në Samitin për Zhvillimin e Qëndrueshëm të Kombeve të Bashkuara në Nju Jurk në shtator të vitit të kaluar. Qëllimet përfaqësojnë një angazhim nga të gjitha kombet për të punuar bashkë për t’i dhënë fund varfërisë, për të ndërtuar paqen dhe për të siguruar një jetë me dinjitet dhe një planet të shëndetshëm për brezat e së sotmes dhe të ardhmes.

 

/DhakaTribune/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale