Shitësit e shkëlqyer priren të ndajnë një grup të ngjashëm aftësish dhe cilësish. Ndërsa atributet si ekstroversioni dhe humori mund të ndihmojnë në përmirësimin e shitjeve, ka disa taktika që çdokush mund të përdorë për të ndihmuar në përmirësimin e shitjeve të tyre. Të kesh një koleksion të strategjive të shitjes mund të përmirësojë shumë shkallën e suksesit me klientët.
Këtu janë disa nga praktikat më të mira të shitjeve që mund t’i përfshini në strategjinë tuaj:
Njihni audiencën tuaj të synuar.
Njohja se kujt po i shet mund t’ju ndihmojë të kuptoni se si të jeni një shitës më bindës. Kuptoni zakonet e blerjes së demografisë tuaj kryesore dhe çfarë tërheq interesin e tyre. Bëni disa kërkime për të mësuar se çfarë lloj mesazhesh e bind audiencën tuaj të synuar që të bëhet klient i juaji.
Plotësoni nevojat e klientëve.
Ndërsa njerëzit mund të bëjnë blerje në bazë të dëshirave të tyre, ata së pari mund të blejnë për të përmbushur nevojat e tyre. Kjo është arsyeja pse është thelbësore që ju të mësoni se cilat janë nevojat e një personi në fillim. Njihuni se çfarë do t’ua lehtësonte jetën dhe më pas gjeni një mënyrë për të treguar se si produkti ose shërbimi juaj mund t’i plotësojë këto nevoja.
Trego qasje njerëzore.
Në vend që të recitoni një fjalim shitjesh të parashkruar, përpiquni të merrni një qasje më njerëzore. Tregojuni klientëve tuaj të mundshëm se i kuptoni dëshirat, nevojat dhe shqetësimet e tyre.
Bëni pyetjet e duhura.
Përgatitni disa pyetje për t’u bërë klientëve tuaj kur takoheni me ta. Mundohuni të mësoni për përvojën e tyre me kompaninë tuaj dhe çfarë kanë nevojë. Konsideroni edhe të pyesni për përvojën e tyre me konkurrentët për të mësuar se çfarë kompania juaj mund të bëjë më mirë.
Bëhuni një zgjidhës i problemeve.
Kur flisni me dikë, tregojini se keni zgjidhjet për problemet e tyre. Për ta bërë këtë, së pari duhet të kuptoni problemet e një klienti. Ju mund t’i kuptoni këto duke i dërguar një pyetësor ose duke i pyetur drejtpërdrejt.
Ndiqeni rregullisht klientin.
Kur dikush është i interesuar për kompaninë tuaj, sigurohuni që ta ndiqni rregullisht. Përfundimisht, ata mund të jenë të hapur për të diskutuar detaje të mëtejshme në telefon ose personalisht. Sigurohuni që të ndiqni gjithashtu një klient pasi të keni bërë një shitje për t’ju treguar se kujdeseni për suksesin e tyre me produktin ose shërbimin tuaj.
Matni përparimin tuaj.
Vendosni disa metrika kryesore kur krijoni qëllimet tuaja. Në këtë mënyrë, ju mund të matni rezultatet e prekshme të përpjekjeve tuaja të shitjes. Duke matur përparimin tuaj, mund të shihni nëse jeni në rrugën e duhur ose nëse duhet të filloni të kushtoni më shumë kohë dhe përpjekje për qëllimet tuaja.
Bëhuni ekspert.
Mësoni sa më shumë që të mundeni për produktet ose shërbimet që po shitni. Parashikoni pyetjet e zakonshme që klientët mund të kenë dhe përgatitni përgjigjet tuaja. Nëse nuk jeni ndonjëherë të sigurt për një përgjigje, sigurohuni që të dini se kë të pyesni në kompaninë tuaj, në mënyrë që t’i jepni një klienti një përgjigje të shpejtë. indeed
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.