Dëshironi të zgjeroni tregun tuaj jashtë shtetit? Këtu është gjithçka që duhet të dini për logjistikën globale në 2024 - Business Magazine Albania

Dëshironi të zgjeroni tregun tuaj jashtë shtetit? Këtu është gjithçka që duhet të dini për logjistikën globale në 2024

treg

Pandemia i bëri çështjet e zinxhirit të furnizimit global në një bisedë të përbashkët në tryezën e darkës. Tani, me tensionet gjeopolitike në rritje dhe qendrat konkurruese të prodhimit në Kinë, Indi dhe Meksikë, mund të jetë e vështirë për bizneset të kuptojnë se cila është strategjia më e mirë për lëvizjen e mallrave ndërkombëtarisht.

Megjithatë, pavarësisht nga kompleksiteti që prek zinxhirët e furnizimit global, mundësia për bizneset për t’u përfshirë në tregtinë ndërkombëtare nuk ka qenë kurrë më e mirë. Përparimet në teknologji vazhdojnë ta bëjnë më të lehtë automatizimin e logjistikës. Sipas Acumen Research and Consulting , tregu global i automatizimit të logjistikës parashikohet të arrijë në 133 miliardë dollarë deri në vitin 2030.

Jo vetëm që teknologjia po e bën më të lehtë logjistikën e zinxhirit të furnizimit për bizneset për t’u menaxhuar, por në një treg në rënie, mund të ketë mundësi për të negociuar marrëveshje më të mira me furnitorë jashtë shtetit, për të gjetur klientë të rinj dhe për të krijuar modele biznesi që përshtaten me kushtet e ardhshme të tregut.

Pavarësisht nga motivimi juaj, nëse jeni një biznes që kërkon të zgjerohet jashtë vendit, këtu janë tre këshilla që mund t’ju japin një avantazh konkurrues:

1. Kuptoni kërkesat rregullatore paraprakisht

Dokumentet mund të duken të lodhshme, por në botën e logjistikës globale, një formular i pasaktë ose i paplotë mund të përcaktojë nëse dërgesa juaj kalon ose jo përtej kufirit. Kuptimi i detajeve të thjeshta, por të rëndësishme, si ajo që përcakton vendin e origjinës së produktit tuaj, është thelbësore për buxhetimin dhe planifikimin. Produktet duhet të plotësojnë një grup specifik kriteresh për të përdorur normat më të ulëta të tarifave. Është gjithashtu e rëndësishme të kuptohet se si llogariten kurset e këmbimit. Shumë biznese habiten kur duhet të paguajnë më shumë për doganën e një dërgese kur ajo arrin, sesa ishte vlerësuar fillimisht. Kjo për shkak se detyrimi llogaritet në bazë të kursit të këmbimit në momentin kur mallrat mbërrijnë në destinacionin e tyre. Kurset e këmbimit luhaten, ndaj është e rëndësishme që bizneset ta kenë parasysh këtë kur krijojnë buxhete.

2. Faktori në tensionet gjeopolitike dhe ndryshimi i kushteve të tregut

Nga “tarifa e hakmarrjes” e miratuar së fundmi nga Kina te sulmet ndaj anijeve tregtare në Detin e Kuq, tensionet gjeopolitike në rritje po bëjnë që bizneset të rimendojnë rrugët e tyre tregtare.

Mënyra se si një biznes i kalon ndërprerjet gjeopolitike varet kryesisht nga fakti nëse ai kërkon një strategji afatshkurtër apo afatgjatë. Nëse një kompani po kërkon një strategji afatshkurtër, për shembull, ajo ka të ngjarë të përshtatet më shpejt me ndërprerjet e rrugëve tregtare. Bizneset e fokusuara në planifikimin afatgjatë logjistik, megjithatë, duhet të marrin parasysh implikimet e mëdha të stabilitetit gjeopolitik.

Merrni si shembull, tensionet aktuale midis SHBA-së dhe Kinës, të cilat kanë bërë që më shumë prodhues të operojnë në Meksikë. Nëse SHBA vendos të zhvendosë përgjithmonë blerjet e saj nga Kina në Meksikë, ky ndryshim do të kishte implikime të rëndësishme në çmimet dhe kapacitetin e rrugës tregtare në afat të gjatë. Bizneset që hyjnë në tregjet ndërkombëtare duhet të marrin parasysh se cilat pjesë të zinxhirit të furnizimit ka të ngjarë të ndërpriten brenda kornizës kohore që ata synojnë dhe të marrin në konsideratë nëse janë apo jo të pozicionuara mirë për të lëvizur, sipas nevojës.

3. Ndërtoni marrëdhënie të forta me partnerët ndërkombëtarë

Një nga faktorët më të anashkaluar në lundrimin e logjistikës globale është rëndësia e ndërtimit të marrëdhënieve të forta me partnerët jashtë vendit. Bizneset që kërkojnë partneritete të forta ndërkombëtare duhet të mësojnë dhe të përshtaten me zakonet dhe kulturat e rajoneve ku operojnë.

Sipas Unionit Ndërkombëtar të Punës , 70% e sipërmarrjeve ndërkombëtare dështojnë për shkak të pabarazive kulturore. Çdo kulturë ka etiketën e vet. Bërja e një kërkimi të vogël mbi rregullat e komunikimit dhe sjelljet e pranuara në vendet ku veproni mund të shkojë shumë drejt krijimit të një partneriteti bashkëpunues.

Për bizneset që hyjnë në terren ndërkombëtar, të kuptuarit e peizazheve rregullatore, ndryshimet gjeopolitike dhe nuancat kulturore jo vetëm që zbut rrezikun e zgjerimit, por mund të ndihmojë në maksimizimin e mundësisë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0