Çmimet e produkteve Apple krahasuar me konkurrentët në treg - Business Magazine Albania

Çmimet e produkteve Apple krahasuar me konkurrentët në treg

~2 minuta lexim


Një nga thashethemet më të përhapura për iPhone-in e fundit që pritet të lançohet këtë vjeshtë është çmimi i tij prej 1000 dollarësh ose edhe më shumë.

Por ky nuk është një çmim realist, kështu shkruan analisti i UBS Steve Milunovich në një shënim për klientët.
Në fakt, ai pret që iPhone-i i ridizenjuar, me ekranin e gjeneratës tjetër OLED, të ketë një çmim duke filluar nga 850 deri në 900 dollarë.

“Çmimet e Apple janë një strategji që ne e quajmë “luksi i shumëkërkuar,” shkruan ai. “Produktet me çmim të ulët pozicionohen në mes të tregut dhe produktet ‘Pro/Plus janë ato që kushtojnë më shumë. Kjo është një strategji që e lejon brandin Apple të jetë brenda mundësive të një tregu masiv njëkohësisht të shihet si një opsion premium.”

Milunovich e ilustron këtë pikë duke krahasuar çmimet e laptopëve, telefonave dhe tabletëve Apple me markat e tjera të mëdha elektronike:

Apple vs konkurentët e saj në treg:

cmimet-e-produkteve-apple-krahasuar-konkurrentet-ne-treg-businessmag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mundesitë nuk ndodhin. Ti i krijon ato.”
— Chris Grosser
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0