Cili vend shpenzon më shumë për Krishtlindje? - Business Magazine Albania

Cili vend shpenzon më shumë për Krishtlindje?

Krishtlindja bashkon kostot e pemëve, dekorimeve dhe dhuratave, një përzierje që ndryshon nga vendi në vend.

Industria e pemës së Krishtlindjes në BE ka një vlerë prej 1.5 miliardë euro. Sipas Shoqatës Britanike të Kultivuesve të Pemëve të Krishtlindjeve, çmimet e pemëve të bredhit mund të luhaten ndjeshëm sipas vendndodhjes, duke filluar nga afërsisht 29 euro në 75 euro për një pemë 1.8 metra, duke shënuar një rritje të kostos prej 7%.

Prodhimi natyror i pemës së Krishtlindjes në Europë, i vlerësuar në rreth 80 milionë në vit, udhëhiqet kryesisht nga Gjermania, duke përbërë 25% të pjesës së tregut. Më poshtë janë Danimarka, Polonia dhe Britania e Madhe, secila duke kontribuar ndjeshëm në kërkesën sezonale.

Tregu i Krishtlindjeve ka regjistruar rritje të jashtëzakonshme në dekorime dhe mallra të ngjashme. Vitin e kaluar, Shtetet e Bashkuara ishin importuesi kryesor, duke sjellë mbi 3.5 miliardë euro.

Mbretëria e Bashkuar dhe Holanda qëndruan si blerës kryesorë, duke shpenzuar respektivisht 328 milionë dhe 226 milionë euro. Në vitin 2022, Holanda u ngrit si një furnizues i rëndësishëm global, duke u renditur e dyta vetëm pas Kinës me eksporte të dekoratave të Krishtlindjeve me vlerë 228 milionë euro.

Pavarësisht sfidave ekonomike, Britania e Madhe kryeson shpenzimet më të mëdha të Krishtlindjeve në të gjithë Europën këtë vit. Llogaritjet sugjerojnë shitje me pakicë afërsisht 100 miliardë euro, ndjekur nga Gjermania me 85 miliardë euro. Nga ana tjetër, Belgjika shpenzon 11.5 miliardë euro.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0