Cili është plani ambicioz i Mark Zuckerberg për Facebook në 10-vjeçarin e ardhshëm?


UBS* ka rritur parashikimet për aksionet në Facebook, nga një target çmimesh 155 $ në 165 $, pjesërisht pasi vendosi se plani 10-vjeçar ambicioz i Mark Zuckerberg për rrjetin social do të rezultojë në të ardhura reale.

Në fillim të vitit 2016, CEO i Facebook, Mark Zuckerberg tregoi vizionin e tij që e sheh kompaninë duke investuar shuma të mëdha në inteligjencën artificiale, realitetin virtual, lidhjen globale dhe në platforma si Messenger dhe WhatsApp, të cilat kanë ende mundësi për të gjeneruar të ardhura të konsiderueshme.

“Ne jemi të bindur se gjatë 2-5 viteve të ardhshme, FB Messenger, WhatsApp dhe Oculus do të lëvizin duke u fokusuar në rritjen e numrit të përdoruesve dhe ekosistemit të investimeve,” shkruan UBS.

“Ndërsa ne nuk presim të ardhura domethënëse nga këto biznese mbi një periudhë afatmesme, mundësitë afatgjata ekzistojnë dhe mund të japin mundëi të konsiderueshme & rrugë të shumta për të fituar para.”

Për shembull, UBS pret që Oculus të miratojë një model biznesi ku ajo i kërkon zhvilluesve të krijojnë software të realitetit virtual për kufjet e saj – të njëjtin model të përdorur nga Sony, Microsoft dhe Nintendo për lojrat e tyre.

UBS* është një kompani globale për shërbimet financiare.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0