Cilësia që i bën njerëzit e zakonshëm në CEO të suksesshëm


Në kundërshtim me besimin popullor, nuk duhet një fuqi mbinatyrore apo ndonjë arsim i çuditshëm për t’u bërë një CEO. Në fakt njerëzit punojnë fort që të bëhen drejtues kompanie, sipas Elena Botelho dhe Kim Powell, autorë të librit “CEO Next Door”.

Botelho dhe Powell analizuan një studim prej 2,600 udhëheqësish dhe zbuluan se katër tipare kryesore transformojnë njerëzit e zakonshëm në CEO të suksesshëm: vendosmëria, angazhimi për të patur ndikim, besueshmëria dhe përshtatja me guximin. Megjithatë, studiuesit vënë re se nga këto katër tipare, besueshmëria është më e rëndësishmja, sepse tregon se mund të jepni rezultate të qëndrueshme.

Lexoni: Si mund ta kuptoni që jeni një lider i vërtetë?

“Nga të gjitha sjelljet që çojnë në suksesin ekzekutiv, besueshmëria është e vetmja që rrit probabilitetin e një kandidati për t’u punësuar dhe shanset e tij për të shkëlqyer në punë,” shkruajnë autorët.

Në fakt, CEO të besueshëm janë 15 herë më të prirur të kenë performancë të lartë dhe të dyfishojnë shanset e tyre për t’u punësuar, sipas studiuesve. Udhëheqësit e besueshëm gjithashtu krijojnë supozimin midis klientëve, stafit dhe anëtarëve të bordit të tyre se ata janë në gjendje t’i realizojnë gjërat.

Të kesh rezultate të qëndrueshme mund të duket si një tipar i dukshëm i sjelljes, por studiuesit theksojnë se udhëheqësit luftojnë me këtë çdo ditë. Veçanërisht, është e rrallë që kjo sjellje të jetë e pranishme në profilet e CEO-ve apo në shtypin e biznesit, shkruajnë autorët.

Sidoqoftë, besueshmëria është një faktor i madh në aspektin e suksesit të kompanisë dhe të karrierës dhe “ju pranon” nga të tjerët në zyrë, sipas studiuesve. Brett Godfrey, ish-drejtor ekzekutiv i Virgin Australia është një shembull kryesor i kësaj.

Godfrey u lejua të krijonte dhe të drejtonte kompaninë ajrore australiane, sepse ai i bëri përshtypje themeluesit të Virgin Group, Richard Branson me etikën e tij të punës dhe aftësinë për të dhënë rezultate të qëndrueshme, shkruan miliarderi në autobiografinë e tij, “Finding my Virginity.”

Branson gjithashtu kujton se kur ai i kërkoi Godfrey t’i dërgonte një strategji të detajuar për të ardhmen e Virgin Australia, plani iu dorëzua atij mëngjesin e ardhshëm.

Lexoni: Ku na surprizojnë liderat e suksesshëm?

Studiuesit venë në dukje se ndjekja e angazhimeve është një shenjë e besueshmërisë dhe i bën njerëzit të besojnë se mund të mbështeten në performancën tuaj të vazhdueshme në të ardhmen.

“Në biznes, njerëzit e besueshëm dhe kompetentë vlerësohen dhe duhen,” sipas autorëve. “Punëdhënësit dhe klientët janë më të prirur për të ndërmarrë rreziqe ndaj tyre dhe më të prirur për t’u dhënë atyre mundësi.”

burimi: cnbc

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0