Cilësia që i bën njerëzit e zakonshëm në CEO të suksesshëm - Business Magazine Albania

Cilësia që i bën njerëzit e zakonshëm në CEO të suksesshëm


Në kundërshtim me besimin popullor, nuk duhet një fuqi mbinatyrore apo ndonjë arsim i çuditshëm për t’u bërë një CEO. Në fakt njerëzit punojnë fort që të bëhen drejtues kompanie, sipas Elena Botelho dhe Kim Powell, autorë të librit “CEO Next Door”.

Botelho dhe Powell analizuan një studim prej 2,600 udhëheqësish dhe zbuluan se katër tipare kryesore transformojnë njerëzit e zakonshëm në CEO të suksesshëm: vendosmëria, angazhimi për të patur ndikim, besueshmëria dhe përshtatja me guximin. Megjithatë, studiuesit vënë re se nga këto katër tipare, besueshmëria është më e rëndësishmja, sepse tregon se mund të jepni rezultate të qëndrueshme.

Lexoni: Si mund ta kuptoni që jeni një lider i vërtetë?

“Nga të gjitha sjelljet që çojnë në suksesin ekzekutiv, besueshmëria është e vetmja që rrit probabilitetin e një kandidati për t’u punësuar dhe shanset e tij për të shkëlqyer në punë,” shkruajnë autorët.

Në fakt, CEO të besueshëm janë 15 herë më të prirur të kenë performancë të lartë dhe të dyfishojnë shanset e tyre për t’u punësuar, sipas studiuesve. Udhëheqësit e besueshëm gjithashtu krijojnë supozimin midis klientëve, stafit dhe anëtarëve të bordit të tyre se ata janë në gjendje t’i realizojnë gjërat.

Të kesh rezultate të qëndrueshme mund të duket si një tipar i dukshëm i sjelljes, por studiuesit theksojnë se udhëheqësit luftojnë me këtë çdo ditë. Veçanërisht, është e rrallë që kjo sjellje të jetë e pranishme në profilet e CEO-ve apo në shtypin e biznesit, shkruajnë autorët.

Sidoqoftë, besueshmëria është një faktor i madh në aspektin e suksesit të kompanisë dhe të karrierës dhe “ju pranon” nga të tjerët në zyrë, sipas studiuesve. Brett Godfrey, ish-drejtor ekzekutiv i Virgin Australia është një shembull kryesor i kësaj.

Godfrey u lejua të krijonte dhe të drejtonte kompaninë ajrore australiane, sepse ai i bëri përshtypje themeluesit të Virgin Group, Richard Branson me etikën e tij të punës dhe aftësinë për të dhënë rezultate të qëndrueshme, shkruan miliarderi në autobiografinë e tij, “Finding my Virginity.”

Branson gjithashtu kujton se kur ai i kërkoi Godfrey t’i dërgonte një strategji të detajuar për të ardhmen e Virgin Australia, plani iu dorëzua atij mëngjesin e ardhshëm.

Lexoni: Ku na surprizojnë liderat e suksesshëm?

Studiuesit venë në dukje se ndjekja e angazhimeve është një shenjë e besueshmërisë dhe i bën njerëzit të besojnë se mund të mbështeten në performancën tuaj të vazhdueshme në të ardhmen.

“Në biznes, njerëzit e besueshëm dhe kompetentë vlerësohen dhe duhen,” sipas autorëve. “Punëdhënësit dhe klientët janë më të prirur për të ndërmarrë rreziqe ndaj tyre dhe më të prirur për t’u dhënë atyre mundësi.”

burimi: cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0