Cila është ideja e ardhur nga vajza e klasës së pestë që Elon Musk e realizoi menjëherë?


Bota e biznesit shihet me një sy skeptik dhe  jo fort të realizueshëm sot.

Elon Musk, Tony Stark i botës reale, duket i lumtur që nuk bën gjëra, të cilat i bëjnë shumica e njerëzve.

Duket se atij nuk i intereson nëse ndokush mendon se është pak i çuditshëm. Ai kujdeset më tepër për të bërë diçka interesante. Kështu që, kur pa një letër nga një baba në Twitter – teknikisht një letër të shkruar nga babai i një vajze në klasë të pestë – ai e lexoi atë.

Ajo bëri një sugjerim të thjeshtë. Bria pëlqen shumë reklamat e bëra në shtëpi të Tesla, të cilat i sheh në intenet. Kështu që ajo mendon se Tesla duhet të mbajë një konkurs për të parë se kush mund të bëjë reklamat më të mira të bëra në shtëpi për Tesla-ën.

Fituesit, sugjeroi ajo, do i transmetohet reklama kudo. Dhe ndoshta ata do të marrin një Model 3 të Vezëve të Pashkëve ose një Supercharging falas për një vit.

Shumica e CEO-ve marrin shumë letra të tilla. Ata nuk i lexojnë ato natyrisht. Disa asistentë u dërgojnë shënime të sjellshme mbrapsht duke falenderuar shkruesit për interesimin e tyre.

Por në këtë rast, Musk u përgjigj: “Faleminderit për letrën e këndshme. Kjo tingëllon si një ide e mrekullueshme. Ne do ta realizojmë atë!”

Dhe Bria tani është me siguri vajza më e lumtur në Michigan.

Kjo nuk është përpjekja e parë e përgjigjeve të drejtpërdrejta të Musk në Twitter. Ai kur mori një ankesë të një konsumatori në Twitter, zbatoi menjëherë për të një zgjidhje në vetëm gjashtë ditë.

Ky nuk është një zakon i keq që mund ta ketë një CEO. Ajo përhap nocionin se idetë mund të vijnë nga kudo. Madje edhe ide të mira. Ai gjithashtu sugjeron se ato mund të miratohen shpejt. Megjithatë unë shqetësohem për Bria. Ajo shkruan në letrën e saj: “Shpresoj që kur të rritem të mund të ngas një Tesla”.

Këto lloj teknologjie duan që makinat të jenë më vetë-ngarje. Ata nuk duan që njerëzit të ngasin makina. Ata thonë se njerëzit vrasin shumë njerëz.

Këta persona iu besojnë makinave shumë më tepër. Ata janë njerëz shumë të çuditshëm.

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0