Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla


Dekadat e fundit, marketingu në industrinë e makinave amerikane është bërë kryesisht për stilin, shpejtësinë dhe performancën e veçantë, ndërsa për sigurinë është bërë më pak marketing. 10 vitet e fundit makinat kanë kaluar nga simbol i statusit, konsumit dhe krenarisë në burime të shtrenjta dhe ndotëse. 

Tesla prodhoi makinën e parë në vitin 2008 dhe kushtonte 109,000$. Tesla Roadster ishte “bomba” në Kaliforni. Ajo solli risi në atë kohë në industrinë e makinave. Por, më e rëndësishmja, ngriti perceptimin e publikut se çfarë mund të jetë një makinë elektrike në të njëjtën mënyrë që Apple ndryshoi punën me kompjutera. Apple shndërroi në mënyrë magjike kompjuterat personalë në sende luksi.

Lexo: Elon Musk fitoi 2.3 miliardë dollarë nga Tesla, për vetëm një orë

Është interesante sesi Camaros dhe Mustangs, i prezantuan makinat e tyre të lira dhe modeste nga brenda. Por, ata përfaqësuan ndryshimin inovativ dhe rrënjësor, një triumf të teknologjisë dhe idetë që pronarët e tyre mund të ndanin. Detroit, ndërkohë, është “i njëjti”, i vjetër aq sa përpjekja e tyre, për të mos harruar të shkuarën cilësohet si një veprim “i marrë”.

Të gjithë prodhuesit kryesorë së shpejti do të nxjerrin në treg makina elektrike luksoze. Ato do të jenë të stiluara bukur, të shpejta dhe të shtrenjta. Mendoni për një makinë golf të zbukuruar të lidhur me një telefon Android dy-vjeçar. Gara dhe loja tashmë janë zhvendosur nga çeliku te sensorët inteligjentë, ndërsa smartfonët varen plotësisht nga madhësia e grupit të të dhënave. Gara për të ndërtuar makinën më të zgjuar tashmë mund të jetë duke hyrë në fazat e saj përfundimtare. E mira bëhet më e mirë, e keqja përkeqësohet.

Kjo u bë e qartë këtë javë kur çmimi i aksioneve të Tesla-s u rrit me 20% në ditë, duke arritur në 130 miliardë dollarë fitime. Ndërkohë, Ford po raporton një humbje prej 1.7 miliardë dollarë. Ford po lufton për të zënë vend në treg. “Unë nuk mendoj se kjo kompani mund të vazhdojë ta shndërrojë botën e vjetër në një botë të re”, tha CEO Jim Hackett.

Lexo: Tesla kalon Volkswagen duke kapur shifrën e 100 miliard dollarë

Gjithçka ka të bëjë me numrat dhe nga fundi i vitit 2019 janë shitur afër 900 mijë Tesla. Këto automjete të shitura po japin çdo ditë përvojën e markës, sjelljet e shoferit, raportet e performancës në sistemet inteligjente në Palo Alto, Kaliforni. Askush në Detroit nuk ka as një pjesë të vogël të këtij numri makinash në rrugë. GM mund të jetë duke shpenzuar disa miliardë për të ndërtuar një fabrikë të re, por do të duhen vite për të marrë numrat e prodhimit dhe shitjeve.

Në fakt, nuk është për t’u habitur të shohësh që Tesla do të zhvillojë një fluks tërësisht të ri të ardhurash.

Burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale