Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla

Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla


Dekadat e fundit, marketingu në industrinë e makinave amerikane është bërë kryesisht për stilin, shpejtësinë dhe performancën e veçantë, ndërsa për sigurinë është bërë më pak marketing. 10 vitet e fundit makinat kanë kaluar nga simbol i statusit, konsumit dhe krenarisë në burime të shtrenjta dhe ndotëse. 

Tesla prodhoi makinën e parë në vitin 2008 dhe kushtonte 109,000$. Tesla Roadster ishte “bomba” në Kaliforni. Ajo solli risi në atë kohë në industrinë e makinave. Por, më e rëndësishmja, ngriti perceptimin e publikut se çfarë mund të jetë një makinë elektrike në të njëjtën mënyrë që Apple ndryshoi punën me kompjutera. Apple shndërroi në mënyrë magjike kompjuterat personalë në sende luksi.

Lexo: Elon Musk fitoi 2.3 miliardë dollarë nga Tesla, për vetëm një orë

Është interesante sesi Camaros dhe Mustangs, i prezantuan makinat e tyre të lira dhe modeste nga brenda. Por, ata përfaqësuan ndryshimin inovativ dhe rrënjësor, një triumf të teknologjisë dhe idetë që pronarët e tyre mund të ndanin. Detroit, ndërkohë, është “i njëjti”, i vjetër aq sa përpjekja e tyre, për të mos harruar të shkuarën cilësohet si një veprim “i marrë”.

Të gjithë prodhuesit kryesorë së shpejti do të nxjerrin në treg makina elektrike luksoze. Ato do të jenë të stiluara bukur, të shpejta dhe të shtrenjta. Mendoni për një makinë golf të zbukuruar të lidhur me një telefon Android dy-vjeçar. Gara dhe loja tashmë janë zhvendosur nga çeliku te sensorët inteligjentë, ndërsa smartfonët varen plotësisht nga madhësia e grupit të të dhënave. Gara për të ndërtuar makinën më të zgjuar tashmë mund të jetë duke hyrë në fazat e saj përfundimtare. E mira bëhet më e mirë, e keqja përkeqësohet.

Kjo u bë e qartë këtë javë kur çmimi i aksioneve të Tesla-s u rrit me 20% në ditë, duke arritur në 130 miliardë dollarë fitime. Ndërkohë, Ford po raporton një humbje prej 1.7 miliardë dollarë. Ford po lufton për të zënë vend në treg. “Unë nuk mendoj se kjo kompani mund të vazhdojë ta shndërrojë botën e vjetër në një botë të re”, tha CEO Jim Hackett.

Lexo: Tesla kalon Volkswagen duke kapur shifrën e 100 miliard dollarë

Gjithçka ka të bëjë me numrat dhe nga fundi i vitit 2019 janë shitur afër 900 mijë Tesla. Këto automjete të shitura po japin çdo ditë përvojën e markës, sjelljet e shoferit, raportet e performancës në sistemet inteligjente në Palo Alto, Kaliforni. Askush në Detroit nuk ka as një pjesë të vogël të këtij numri makinash në rrugë. GM mund të jetë duke shpenzuar disa miliardë për të ndërtuar një fabrikë të re, por do të duhen vite për të marrë numrat e prodhimit dhe shitjeve.

Në fakt, nuk është për t’u habitur të shohësh që Tesla do të zhvillojë një fluks tërësisht të ri të ardhurash.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0