Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla

Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla


Dekadat e fundit, marketingu në industrinë e makinave amerikane është bërë kryesisht për stilin, shpejtësinë dhe performancën e veçantë, ndërsa për sigurinë është bërë më pak marketing. 10 vitet e fundit makinat kanë kaluar nga simbol i statusit, konsumit dhe krenarisë në burime të shtrenjta dhe ndotëse. 

Tesla prodhoi makinën e parë në vitin 2008 dhe kushtonte 109,000$. Tesla Roadster ishte “bomba” në Kaliforni. Ajo solli risi në atë kohë në industrinë e makinave. Por, më e rëndësishmja, ngriti perceptimin e publikut se çfarë mund të jetë një makinë elektrike në të njëjtën mënyrë që Apple ndryshoi punën me kompjutera. Apple shndërroi në mënyrë magjike kompjuterat personalë në sende luksi.

Lexo: Elon Musk fitoi 2.3 miliardë dollarë nga Tesla, për vetëm një orë

Është interesante sesi Camaros dhe Mustangs, i prezantuan makinat e tyre të lira dhe modeste nga brenda. Por, ata përfaqësuan ndryshimin inovativ dhe rrënjësor, një triumf të teknologjisë dhe idetë që pronarët e tyre mund të ndanin. Detroit, ndërkohë, është “i njëjti”, i vjetër aq sa përpjekja e tyre, për të mos harruar të shkuarën cilësohet si një veprim “i marrë”.

Të gjithë prodhuesit kryesorë së shpejti do të nxjerrin në treg makina elektrike luksoze. Ato do të jenë të stiluara bukur, të shpejta dhe të shtrenjta. Mendoni për një makinë golf të zbukuruar të lidhur me një telefon Android dy-vjeçar. Gara dhe loja tashmë janë zhvendosur nga çeliku te sensorët inteligjentë, ndërsa smartfonët varen plotësisht nga madhësia e grupit të të dhënave. Gara për të ndërtuar makinën më të zgjuar tashmë mund të jetë duke hyrë në fazat e saj përfundimtare. E mira bëhet më e mirë, e keqja përkeqësohet.

Kjo u bë e qartë këtë javë kur çmimi i aksioneve të Tesla-s u rrit me 20% në ditë, duke arritur në 130 miliardë dollarë fitime. Ndërkohë, Ford po raporton një humbje prej 1.7 miliardë dollarë. Ford po lufton për të zënë vend në treg. “Unë nuk mendoj se kjo kompani mund të vazhdojë ta shndërrojë botën e vjetër në një botë të re”, tha CEO Jim Hackett.

Lexo: Tesla kalon Volkswagen duke kapur shifrën e 100 miliard dollarë

Gjithçka ka të bëjë me numrat dhe nga fundi i vitit 2019 janë shitur afër 900 mijë Tesla. Këto automjete të shitura po japin çdo ditë përvojën e markës, sjelljet e shoferit, raportet e performancës në sistemet inteligjente në Palo Alto, Kaliforni. Askush në Detroit nuk ka as një pjesë të vogël të këtij numri makinash në rrugë. GM mund të jetë duke shpenzuar disa miliardë për të ndërtuar një fabrikë të re, por do të duhen vite për të marrë numrat e prodhimit dhe shitjeve.

Në fakt, nuk është për t’u habitur të shohësh që Tesla do të zhvillojë një fluks tërësisht të ri të ardhurash.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0