OpenAI po punon për shtimin e fuqive të reja në robotin e tij të inteligjencës artificiale (AI), pasi kërkon të largojë Google si motori i kërkimit.
Kompania tha se po provonte një veçori kërkimi që përfshin informacion në kohë reale në produktin e saj ChatGPT, duke e lejuar robotin t’u përgjigjet pyetjeve të përdoruesve me informacione dhe lidhje të përditësuara. Mjeti është aktualisht i disponueshëm për një numër të kufizuar përdoruesish në SHBA. Por, pritet që përfundimisht të përfshihet në robotin ChatGPT të kompanisë, i cili nisi valën e interesimit për AI kur shpërtheu në skenë në 2022.
OpenAI, i cili mbështetet nga Microsoft, që atëherë ka prezantuar mjete të shumta, duke përfshirë kodimin, krijimin e videove, analizën e të dhënave dhe krijimin e imazheve. Ai tha se përdoruesit e tij do të jenë gjithashtu në gjendje t’i bëjnë pyetjet vijuese të mjetit të ri të kërkimit për pyetjet e tyre origjinale.
“Marrja e përgjigjeve në web mund të kërkojë shumë përpjekje, shpesh duke kërkuar përpjekje të shumta për të marrë rezultate përkatëse. Ne besojmë se duke përmirësuar aftësitë e bisedës së modeleve tona me informacion në kohë reale nga web, gjetja e asaj që po kërkoni mund të jetë më e shpejtë dhe më e lehtë”, tha kompania në njoftimin e saj.
Lexo edhe: OpenAI me zëra ‘joshës’ të asistentëve të ChatGPT?
Analistët kanë argumentuar prej kohësh se chatbot-et e AI janë e ardhmja e kërkimit. Ky është aktualisht një biznes shumë fitimprurës për Google. Aksionet e kompanisë së saj mëmë, Alphabet, e mbyllën ditën me rënie gati 3% pas njoftimit. Kompani të tjera të inteligjencës artificiale po ndjekin gjithashtu produkte kërkimi, por Google mbetet deri tani lojtari dominues, duke pretenduar më shumë se 90% të tregut globalisht.
Zgjerimi i AI ka ngritur shqetësime mjedisore, megjithatë, për shkak të sasisë së energjisë që përdorin sistemet. Ndryshimet në mënyrën se si motorët e kërkimit u përgjigjen pyetjeve, duke ofruar paragrafë bisedor në vend që t’i drejtojnë përdoruesit drejt lidhjeve, kanë ngritur gjithashtu alarmin midis kompanive të lajmeve, shumë prej të cilave mbështeten në trafikun e kërkimit për audiencën dhe të ardhurat.
OpenAI tha se po punonte me botuesit, duke përfshirë Atlantic dhe News Corp, në funksionin e ri të kërkimit.
“Ne jemi të përkushtuar ndaj një ekosistem të lulëzuar të botuesve dhe krijuesve. Përveç lançimit të prototipit SearchGPT, ne po lançojmë gjithashtu një mënyrë që botuesit të menaxhojnë se si shfaqen në SearchGPT, në mënyrë që botuesit të kenë më shumë zgjedhje”, tha kompania.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.