Çfarë duhet të kemi parasysh në marketimin e përmbajtjes - Business Magazine Albania

 Çfarë duhet të kemi parasysh në marketimin e përmbajtjes

content marketing

Marketingu i përmbajtjes është një strategji për tërheqjen dhe angazhimin e audiences. Kjo vjen nëpërmjet krijimit dhe ndarjes së artikujve, videove, podkasteve dhe mediave të tjera përkatëse. Kanalet e komunikimit janë: blogje, libra elektronikë, gazeta, video, faqe të mediave sociale dhe shumë kanaleve të tilla të marketingut.

Nëpërmjet këtij marketing sjellja e klientit për kompaninë tuaj përmirësohet.

Por kini parasysh, vetëm kur klienti të mendojë se kompania është e interesuar për suksesin dhe mirëqenien, duke qenë gjithashtu një burim këshillash dhe udhëzimesh të vlefshme, ata do t’ju zgjedhin ju në momentin e blerjes.

Në strategjinë tuaj të marketingut duhet të keni parasysh:

  • Përmirësimin e përvojës së klientit
  • Gjenerimin dhe rritja e leads të biznesit
  • Mbështetjen e qëllimeve dhe kritereve të organizatës për sukses

Reklamat tradicionale tregojnë vlerën unike që ato ofrojnë përmes produkteve dhe shërbimeve të biznesit, ndërsa marketingu përmes përmbajtjes nxit bisedat. Ndaj, marketingu i përmbajtjes është më efektiv kur u përgjigjet pyetjeve, ofron njohuri të thella dhe vendos lexuesin dhe jo produktet dhe shërbimet e tyre në qendër të vëmendjes. Kjo mbetet e zbatueshme në të gjitha format e marketingut të përmbajtjes.

Lexo: I LOVE MY BUSINESS nga Ermal Mamaqi, një nxitje drejt rritjes tuaj dhe të biznesit

Çfarë duhet të kini parasysh në markimin e përmbajtjes?

Ekspertiza

Hapi i parë drejt krijimit të një fushate të suksesshme të marketingut të përmbajtjes është të kuptosh tendencat e industrisë, preferencat e klientëve, problematikat dhe kushtet e tregut. Kjo gjendet vetëm duke ndërmarrë kërkime të thella në industri. Pasi të kenë hulumtuar, ata gjithashtu zgjedhin se çfarë kombinimi të medias digjitale dhe asaj të shkruar duhet të përdoret, së bashku me formën e marketingut të përmbajtjes.

Branding

Përmbajtja e krijuar nga marketerët e përmbajtjes bëhet fytyra e kompanisë dhe produkteve dhe shërbimeve të saj. Është për shkak të kësaj që ata duhet të jenë të përgatitur mirë me imazhin dhe zërin e markës, në mënyrë që të mund ta thithin atë në fushatat e tyre të marketingut të përmbajtjes që çojnë në ndërgjegjësimin e markës në përputhje me deklaratën e vendosur të pozicionimit të markës.

Optimizimi i motorit të kërkimit

Çelësi për t’u renditur në krye në rezultatet e motorit të kërkimit është përdorimi i saktë i fjalëve kyçe të sakta. Kjo sigurohet duke përdorur mjetet që do t’u japin atyre fjalët kyçe që do të përdoren, së bashku me një masë të densitetit të tyre. Përdorimi i këtyre u jep marketerëve të përmbajtjes levën që siguron që ata të renditen në rezultatet e motorit të kërkimit.

Strategjia dhe Analitika

Marketerët e përmbajtjes zhvillojnë strategjitë e tyre të marketingut të përmbajtjes bazuar në llojet e aseteve, temat dhe promovimet. Çdo fushatë e bërë dhe e shpërndarë gjurmohet në kohë reale. Përfundimet e marra nga analitika përdoren për të përmirësuar fushatat e tyre të ardhshme. Një nga programet që tregon se asetet funksionojnë mirë dhe asetet që duhen rafinuar është Google Analytics.

Lexo: AI kryeson garën në vendet e punës. Këtu janë disa karriera për t’u marrë parasysh

Prodhimi

Marketerët e përmbajtjes duhet të jenë artistikë dhe krijues. Për çdo fushatë të krijuar të marketingut të përmbajtjes, një ekip individësh kreativë si graphic designers, piktorë, videografë, ilustrues dhe ëeb designers punojnë së bashku. Produkti përfundimtar duhet të jetë i tillë që t’u komunikojë klientëve tuaj të mundshëm në emrin tuaj, duke i inkurajuar ata të bëjnë blerjen e tyre përmes mbështetjes së përmbajtjes depërtuese të krijuar nga marekterët tuaj të përmbajtjes.

Duke marrë parasysh të gjitha këto aftësi të marketerëve të përmbajtjes, një gamë e gjerë përmbajtjesh mund të krijohet në mënyrë efektive prej tyre. Që strategjia juaj e marketingut të përmbajtjes të ketë kthime të larta nga investimi, ajo duhet të mbështetet në forma të shumta mediash për të gjeneruar ndërgjegjësimin e markës dhe për të promovuar njohjen e markës.

Shumë marka kanë hyrë në hapësirën e podkastit gjatë dekadës së fundit. Ai u lejon atyre të prodhojnë dhe ndajnë me audiencën e tyre përmbajtje audio-vizuale shumë tërheqëse.

Imazhi i kompanisë suaj i krijuar përmes përmbajtjes suaj do të ndihmojë shumë në përcaktimin e fitimeve tuaja bruto, të ardhurave bruto dhe të ardhurave neto, të llogarive të arkëtueshme dhe të zhvillimit të kompanisë suaj.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0