Çfarë duhet të dini për botën e reklamave sot? - Business Magazine Albania

Çfarë duhet të dini për botën e reklamave sot?


Këtu është gjithçka që ju duhet të dini për botën e reklamave sot.

1. AT & T po blen Time Warner për 85.4 miliardë $. Të dy kompanitë njoftuan marrëveshjen të shtunën në mbrëmje, pas një varg raportesh në ditët e fundit që duket se kanë përshpejtuar bisedimet.

2. Google ka bërë në heshtje një ndryshim të madh të privatësisë dhe thuajse askush nuk e ka vënë re. Politika paraardhëse e privatësisë së Google kishte premtuar të mos kombinonte informacionin e cookie-t DoubleClick me përdoruesit personalisht të identifikueshëm – por politika e re, përditësuar në qershor, thotë se përdoruesit aktivë në site-t e tjera “mund të shoqërohen me të dhënat e tyre personale.”

3. Snapchat është gati të ndihet më shumë si TV. Listimet e punës sugjerojnë se kompania është në kërkim të punësojë menaxherë të zhvillimit për “shfaqje origjinale.”

4. Facebook ka nisur një fushatë të re reklamimi. Spote televizive, reklama online, dhe postera do të tregojnë opsionin e saj të ri Live Video.

5. Steve Ballmer thotë se Microsoft është “e vetmja kompani që pasur ndonjëherë sinergji” me Yahoo, sepse ju mund të mblidhni dy biznese kërkimi së bashku, të shpëtoni prej inxhinierëve – të gjitha gjërat e mira mund të ndodhin,” tha ai në CNBC të premten.

6. Time Out ka siguruar aplikacionin YPlan për 1.9 milionë $. Julio Bruno CEO i Time Out shpjegoi se marrëveshja ka të bëjë me shitjen e lumturisë.

7. Ken Bone po merr pjesë në një reklamë për markën që e bën trikon e tij të famshme. Reklama, për Izod, sheh Bone që inkurajon njerëzit për të votuar.

8. Aksionet e Twitter ishin deri 7% të premten në thashethemet se Softbank mund të jetë një ofertues për kompaninë. Por nuk ka asnjë dëshmi të vërtetë për një marrëveshje.

9. Channel 4 do të fillojë ofertat e sponsorizimit për “The Great British Bake Off” në 8 milionë £ (9.8 milionë $ Amerikanë), raporton The Guardian. Kjo do t’a bëjë shfaqjen një nga marrëveshjet më të shtrenjta të sponsorizimit në TV për Mbretërinë e Bashkuar.

10. INTERPUBLIC Group raportoi një rritje prej 4.3% të të ardhurave organike në 1.92 miliard $ në tremujorin e tretë. Kompania e agjencisë së reklamave tha se dixhitalizimi ishte një shofer i rëndësishëm i rritjes.

burimi: businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
1
Karta ime

Nëntotal: 1,000.00L

Shko te kartaVazhdo me pagesën

1