Çelsi i të qenit gjeni si Albert Einstein - Business Magazine Albania

Çelsi i të qenit gjeni si Albert Einstein


Çelësi i i të qenit gjeni si Einstein është të mësosh se si të mendosh për një pyetje më gjatë. Shprehja më e famshme e Albert Einstein është: “Nëse do të kisha një orë për të zgjidhur një problem dhe jeta ime do të varej nga zgjidhja, do të kaloja 55 minutat e para duke përcaktuar pyetjen e duhur, pasi të dish pyetjen e duhur mund ta zgjidhësh problemin në më pak se pesë minuta.”

Anjshtajni gjithashtu deklaroi,

Nuk është se unë jam kaq i zgjuar, por qëndroj me pyetjet shumë më gjatë.

Për të qëndruar me pyetjet tona më gjatë, metoda e mendimit DSRP-së është një mënyrë e mirë.

Lexoni: Disa këshilla nga gjeniu Albert Ajnshtajn

Çfarë është të menduarit DSRP?

Kjo teknikë është zhvilluar nga Derek dhe Laura Cabrera – profesorë në Universitetin Cornell. Është një qasje e të menduarit për të strukturuar informacionin dhe pyetjet në mënyrë sistematike. Kjo qasje zbaton rregulla të thjeshta që qëndrojnë në themel të të menduarit. Këto rregulla të thjeshta janë Distinctions (Ndryshimet) – Systems (Sistemet) – Relationships (Marrëdhëniet) – Perspektivat (DSRP).

Përtej Metodës Sokratike

Cabrera na informon se ne duhet të mendojmë për DSRP-në si udhëzim dhe si një formë e re e pyetjeve Sokratike për shekullin 21. Ata zbuluan se metoda Sokratike e marrjes në pyetje i çon studentët në një pikëpamje bardhë-e-zi të botës, ku pyetjet e DSRP i nxisin ata të shohin hije të pakufijshme të grisë që aktualisht ekzistojnë në botë.

Me “DSRP Thinkquiry” Cabrera kërkoi të na ofrojë një mënyrë të re për të bërë pyetje të ndryshme.

“Ne donim që t’i nxisnim njerëzit të bënin pyetje të ndryshme. Pyetje që çojnë në njohuri të reja dhe përgjigje, por edhe më shumë pyetje. Pyetje strukturore që mund të jenë të përziera dhe të krahasohen për të formuar pyetje edhe më komplekse që konsistojnë në esencën e problemeve dhe sistemeve komplekse rreth nesh.”

Cabrera na ka dhënë një mënyrë të përmirësuar për të bërë pyetje më të mira. Ata na kanë dhënë jo vetëm një mënyrë për të qëndruar me një çështje më gjatë, por edhe një mënyrë më të mirë për të ndërtuar pyetje. Personalisht kam zbuluar se thjesht duke përdorur metodën e të menduarit DSRP, jam në gjendje të zbuloj ide të reja që më parë nuk i kisha në mendje.

Lexoni: Këshilla për jetën dhe punën nga Albert Einstein

Për mua, është sikur pyetjet të jenë blloqe Lego në një grumbull të rastit. Metodën e të menduarit DSRP është një mënyrë për të parë çdo bllok si një pyetje tjetër, ku puna jonë është thjesht t’i lidhim ato.

Për të mësuar më shumë rreth kësaj metode mund të klikoni online faqen www.thinkquiry.us

Për më shumë mund të lexoni librat Systems Thinking Made Simple dhe Thinking at Every Desk.

burimi: Lifehack

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0