Çelet Panairi i Biznesit në Cërrik, i pranishëm ministri Haxhinasto


Ministri i Transportit dhe Infrastrukturës Edmond Haxhinasto, ka marrë pjesё në Panairin e Biznesit, i pari i këtij lloji zhvilluar në qytetin e Cёrrikut. Ministri Haxhinasto tha se ky panair synon të kthehet në një traditë për zonën e Cёrrikut, për të promovuar produktet bujqësore, blegtorale dhe të tekstileve të zonës.

“Jemi të impresionuar nga ky panair, që krijon një traditë të re në këtë ditë të shënuar që është edhe festa e Brigadës së Dumresё. Ky panair tregon se kjo zonë, ka një traditë shumë të mirë, një bazë shumë të mirë për të konkurruar jo vetëm me tregun e vendit, por për të shkuar edhe më tej, në eksport. Nga natyra e produkteve në këtë panair, është e qartë se vëmendja është kthyer te prodhimi, jo vetëm te tregtimi. Disa nga produktet këtu ishin shumë impresionante, më kanё bërë shumë përshtypje prodhuesit e copave dhe rrobave të punës, të cilët kanë arritur të mbyllin gjithë qarkun e prodhimit dhe po pёrgatiten të jenë prezentё edhe në tregun ndërkombëtar, që është njё zhvillim i jashtëzakonshëm për këtë zonë. Shumë mbresëlënëse janë produktet bujqësore dhe blegtorale, që kjo zonë shquhet. Ashtu siç kemi thënë edhe në fillim të këtij mandati dhe po realizohet me sukses nga kryetari i Bashkisë dhe nga Qeveria që e mbështet, duhet ta kemi vëmendjen drejt prodhimit vëndas bujqësor dhe blegtoral. Sot kemi produkte që konkurrojnë me produktet vendase dhe nga importi. Për të gjithë zonën është zhvillim pozitiv, sepse është vetëm 50 minuta larg nga Tirana, dhe gjithë ky prodhim duhet të dalë patjetër në tregun e Tiranës, dhe jo vetëm por edhe të eksportit”.

Në këtë panair morën pjesë 40 biznese, 35 nga zona e Cёrrikut dhe 5 nga qarku Elbasanit.

Ministri Haxhinasto gjithashtu mori pjesë edhe në ceremoninë e vendosjes së kurorave me lule me rastin e 73 vjetorit të krijimit të Bataljonit të Dumresë.

 

/Business Mag Albania

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0