CCBS dhuron 6 mln lekë për shërbimin infektiv


 

CCBS, ndërrmarrja prodhuese e produkteve të markës “The Coca-Cola Company” në Shqipëri, ka vendosur për të dhuruar në emër të punonjësve të saj, një donacion në vlerën e 6.000.000 Lekësh në favor të Shërbimit Infektiv pranë Qendrës Spitalore Universitare “Nënë Tereza” në Tiranë.

Lexo: Ministria e Jashtme fton qytetarët: evitoni çdo lëvizje. Ja disa numra emergjence në botë

Në një moment të një emergjence kaq serioze që përfshin vendin tonë, ndërmarrja e Tiranës gjykon, sipas fjalëve të Presidentit të saj Luca Busi, “se ky dhurim është një gjest i nevojshëm më qëllim për të ofruar një mbështjetje konkrete për të perballuar më mirë këtë emergjencë. Kjo iniciativë, si shumë të tjera, u bë e mundur, falë sjelljes së përgjegjshme të të gjithë njerëzve që punojnë në CCBS.

CCBS është një ndërrmarrje e konsumit të gjerë të pijeve, lider në treg dhe përfaqëson një përsosmëri në sektorin e saj në Shqipëri, dhe sot ajo ndjen nevojën për të demonstruar në mënyrë të prekshme afërsinë e saj me një strukturë shumë prestigjioze të kujdesit shëndetësor, siç është Shërbimi Infektiv pranë Qendrës Spitalore “Nënë Tereza” në Tiranë, e cila është e angazhuar në vijën e parë në luftën kundër pandemisë Coronavirus, që ka goditur  Shqipërinë.

Lexo: Kur e gjitha kjo të ketë mbaruar!

Një gjest që nuk është dhe sigurisht nuk do të mbetet i izoluar. Kompanitë si CCBS janë të përbërë para së gjithash nga njerëzit, njerëz që kanë ditur të përgjigjen, të reagojnë dhe shpalosin solidaritet konkret, me sigurinë dhe vetbesim, që kur gjithçka të ketë kaluar, do të mund që të gjithë së bashku të rifillojme përsëri me energji edhe më të madhe dhe madje edhe më të vetëdijshëm për potencialin tyre.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale