Britania, një komb i varur nga smartfonët

Britania, një komb i varur nga smartfonët


Britania po bëhet një komb i varur nga smartfoni, me më shumë se gjysmën e popullsisë duke pranuar se përdorin shumë pajisjen e tyre, sipas një sondazhi të ri.

Një e treta e të anketuarve thanë se zgjoheshin për t’iu përgjigjur mesazheve ose për të kontrolluar pajisjen e tyre në mes të natës dhe 11 përqind pranuan të përdorin telefonin e tyre gjatë kalimit të rrugës.

Gjetjet në sondazhin vjetor të Deloitte tregojnë një pamje të një populli i cili është shumë i lidhur me telefonin. Më shumë se një e treta e të anketuarve shikojnë smartfonët e tyre brenda pesë minutave të zgjimit dhe 55% e bëjnë këtë brenda një çerek ore. Në fund të ditës, më shumë se tre të katërtat (79%) kontrollojnë smartfonët e tyre brenda orës së fundit para se të shkojnë në gjumë.

Hulumtimi gjithashtu tregoi se gjysma e të gjitha ushqimeve në Mbretërinë e Bashkuar të marra në shtëpi me miqtë apo familjen – rreth 20 milionë në javë – janë ndërprerë nga individët që përdorin smartfonët e tyre.

Studimi tregon se 85% e të rinjve 16-75 vjeç kanë akses në një smartphone, me 4 pikë përqindjeje nga viti i kaluar dhe 33 pikë përqindjeje nga 2012. Në moshën 18 deri në 24 vjeç, 96% kanë qasje në një smartphone, zbuluan studiuesit.

Paul Lee, kreu i kërkimeve për teknologji, media dhe telekom në Deloitte, tha: “Shumica e njerëzve mund të lidhen me telefonët e tyre si “zombi”. Megjithatë, është e rëndësishme të pranojmë se këto pajisje janë gjithashtu gjithnjë e më shumë, lidhja e detyrueshme mes njerëzve dhe së shpejti do të bëhet mënyra kryesore për të komunikuar, ndërvepruar dhe për të bërë marrëveshje me klientët dhe qytetarët. ”

/TheIndependent

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0