Bota do të ishte 1.1 trilionë $ më e pasur nëse të rinjtë do të trajtoheshin siç bën Gjermania - Business Magazine Albania

Bota do të ishte 1.1 trilionë $ më e pasur nëse të rinjtë do të trajtoheshin siç bën Gjermania


Vetëm 10% e njerëzve të moshës 20-24 vjeç janë pa punë ose nuk janë në shkollë në Gjermani. Siç i ka hije reputacionit të Gjermanisë për efikasitet dhe sukses industrial, ky është një nga nivelet më të ulëta në botë. Nëse 35 vendet e OECD do të ulnin papunësinë e të rinjve në nivelet Gjermane, fitimi ekonomik do të ishte 1.1 trilionë $ sipas një studimi nga PricewaterhouseCoopers.

Zvicra renditet më e larta në “Indeksin e Punëtorëve të rinj” e PwC, e cila krahason tetë masa të ndryshme të punësimit dhe arsimit. Gjermania vjen e dyta. SHBA është numri i 10-të në listë dhe Mbretëria e Bashkuar është e 21-ta. Europianët jugorë kanë paraqitjen më të keqe, duke treguar ndikimin më të gjatë që qëndrueshmëria e krizës financiare dhe krizës së borxhit Europian ka pasur te të rinjtë atje. Italia vjen e fundit në indeksin, ku 35% nuk kanë punë dhe nuk janë në shkollë. Nëse Italia përmirësohet në nivelin e Gjermanisë, GDP e saj mund të rritet me 156 miliardë $, thuhet në raport. Një raport i veçantë i publikuar javën e kaluar tregoi se një në 10 italianë nën 34 vjeç jetojnë në varfëri.

Shteti renditja e indeksit PwC norma NEET* Rritja potenciale e GTP
Turqia 31 36.3% 67 billionë $
Portugalia 32 23.9 10
Spanja 33 29 80
Greqia 34 31.3 14
Italia 35 35 156
*NEET–do të thotë jo në arsim, punësim apo trajnim

Pse vendet si Gjermania dhe Zvicra performojnë kaq mirë? Qeveritë e tyre drejtojnë “sisteme të dyfishta arsimore” që përfshijnë trajnime profesionale në arsimin formal për të përgatitur më mirë të rinjtë për punë dhe biznese në mënyrë aktive që të shënjestrojnë të rinjtë. Së fundmi, Gjermania dhe Zvicra rekrutojnë njerëz nga një shumëllojshmëri e gjerë të përkatësive ekonomike duke ulur punësimin informal dhe përdorimin e kualifikimeve si një filtër në procesin e rekrutimit.

Raporti PwC thekson Mbretërinë e Bashkuar, ku 17% e të rinjve nuk janë në punë, shkollë ose trajnim. Në qoftë se kjo bie në 10%, Britania mund të shtojë 45 miliardë £ (65 miliardë $) për rritjen e saj ekonomike, ose 2.3% e PBB-së, thuhet në raport. Një pjesë e problemit në Britaninë e Madhe është stigma sociale bashkangjitur formimit profesional; Stazhi i punës nuk konsiderohet si shteg i vlefshëm i karrierës. Kjo ka ndihmuar të krijojë një hendek mes aftësive që ka nevojë Britania e Madhe dhe ato që të rinjtë e saj kanë. Midis 2005 dhe 2010, 59% e të diplomuarve ishin në punë që nuk kërkonin një diplomë.

Qeveria britanike është duke u përpjekur për të rregulluar këtë problem dhe do bëjë që kurset e zanatit të kenë të njëjtën vlerë sociale dhe ligjore si një diplomë universitare. Ajo ka në plan për të rritur numrin e këtyre kurseve me 3 milionë deri në vitin 2020. Vendet që janë në krye të indeksit PwC gjithashtu kishin GDP më të lartë për frymë. Por kjo nuk vjen falas. Këto vende shpenzojnë më shumë për arsimin.

bota-do-te-ishte-1-1-trillione-me-e-pasur-nese-te-rinjte-do-te-trajtoheshin-sic-ben-gjermania-businessmag

burimi: qz.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0