Boost - Themeluesit e platformës të reklamave digjital tregojnë si po përshtaten në epokën e AI - Business Magazine Albania

Boost – Themeluesit e platformës të reklamave digjital tregojnë si po përshtaten në epokën e AI

Boost

Sot, marketingu digjital ka marrë një rol të rëndësishëm në rrjedhën e biznesit dhe kompanitë duhet të jenë në avantazh për ta arritur atë. Boost është kompania e specializuar në marketingun digjital, brandim dhe dizajn. Ekipi ofron zgjidhje të avancuara për klientët.

Për të hedhur dritë mbi rrugëtimin dhe arritjet, ne biseduam me themeluesin e Boost Shpk, z. Ingrid Shyti, i cili na ofroi një vështrim në historinë dhe vizionin e tyre.

“Nëse do të më kishit pyetur për një moment të veçantë në udhëtimin tonë prej më shumë se 10 vitesh, do të thoja se lançimi i platformës sonë të marketingut, Boost, ishte një pikë kulmore për ne,” tha Shyti. 

“Mbaj mend ende 2 klientët e parë që po testonin shërbimin tonë. I gjithë ekipi qëndronte përpara kompjuterit, duke ndjekur reklamat e para, shikimet, mediat ku shfaqeshin, e të gjithë elementët e analitikave të marketingut digjital. Sot ne kemi klientë nga i gjithë rajoni, duke përmendur veçanërisht Kosovën dhe Maqedoninë e Veriut, Serbinë, Kroacinë e deri në Slloveni”.

 

Boost

 

Por, krahas sukseseve, ekipi përballet me sfida të vazhdueshme, veçanërisht në një treg të vogël si ai i Shqipërisë.

Hapësirat promovuese digjitale prej dekadash zhvillohen me një shpejtësi që sa vjen e rritet dhe lehtësuesit për menaxhimin e këtyre hapësirave si Boost AL, u duhet të qëndrojnë në krye të ndryshimeve teknologjike. Ndaj, kompania po aplikon në punën e saj edhe Inteligjencën Artificiale (AI) dhe machine learning, për të rritur performancën e reklamave dhe për të përshtatur ofertat me nevojat e klientëve.

“Faktori më i rëndësishëm është ndërthurja e projekteve tona me Inteligjencën Artificiale, i cili ka marrë edhe fokusin tonë më të madh këto 2 vitet e fundit”, thotë Shyti.  

Përtej kufijve vendas, shfaqen sfida të tjera, si ulja e buxheteve të marketingut, për shkak të pandemisë, apo edhe nevoja për edukim të tregut mbi vendosjen e objektivave dhe pritshmërive reale për fushatat. Z. Shyti theksoi se edukimi i klientëve është thelbësor. “Marketingu ka kufij dhe kosto të caktuara që nuk mund të shmangen”, tha ai. Për të adresuar këtë, Boost e bën procesin e reklamimit më të lehtë dhe më të drejtpërdrejtë për klientët.

Shyti tregon tendencat në horizont lidhur me marketingun dhe reklamat digjitale. Përpjekjet janë kundrejt qëllimeve të tilla si: personalizimi i përvojës së konsumatorit, përdorimi i video marketingut dhe automatizimi nëpërmjet AI – Inteligjencës Artificiale, të cilat përbëjnë disa elementet e fokusit në të ardhshmen e afërt.

I pyetur për konkurrencën, ai pranon se në rajonin ku operojnë, ka platforma të njohura ndërkombëtare, por Boost është pionier në Shqipëri dhe ka avantazh të ndjeshëm

Kompania po përgatitet për zhvillimet e ardhshme dhe vazhdon të investojë në inovacion dhe cilësi për të ruajtur pozicionin e saj në treg.

Boost po vendos theksin në marrëdhëniet e ngushta me klientin dhe investimin e vazhdueshëm në inovacion, si lokomotiva që e bën këtë biznes të qëndrueshëm dhe lider në industri.

 Nga Prishila Gjoka

Artikulli u publikua më parë në faqen 70 të numrit 34 të revistës Business Magazine AlbaniaBusiness Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 34 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0