Boom i tregtisë online dhe punës nga shtëpia

Boom i tregtisë online dhe punës nga shtëpia


Transformimi dixhital i bizneseve, është tema që u trajtuan nga Julian Demeti, CEO i Albanian Business Partner dhe Gati.al në webinarin e radhës në AlbAcademy.

Juli tregoi për audiencën se kjo është një periudhë sfidash, por edhe mundësish. Kompanitë duhet të shohin të punojnë aq sa munden, sipas tij. “Kjo është një periudhë produktive. Unë jam vendosur në dhomën e djemve ndërsa po flas në këtë webinar dhe ata po bëjnë detyrat online. Ka mjaftueshëm platforma online dhe mund të punojmë në mënyrë po aq efektive, madje po punojmë më shumë se sa po shkonim në zyrë”, tha Demeti. Ai kujtoi kohën e kursyer vajtje-ardhje në zyrë dhe të shumë takimeve që zhvillonim më parë. Shumë takime tashmë janë kthyer në biseda telefonike dhe videocall.

Lexo: Gerti Boshnjaku: Ja si platforma që po lancojmë do të ndihmojë biznesin në kohë krize, por edhe më pas

 

Sipas Demetit, puna nga shtëpia është produktive dhe mbi të gjitha më dinamike për kompanitë e teknologjisë. “Kompanitë e teknologjisë kanë punë më të shtuar sot, pasi ata që kishin pikëpyetje nëse do të dilnin online tani janë sulur për ta bërë këtë. Kemi shumë supermarkete që duan të aktivizojnë shitjet online. Ka kërkesa nga kancelaritë, të cilat nuk i kishim parë si target tonin”.

Ai sugjeron çdo kompani të përditësojë sot websiten e saj. “Duhet të tregoni se jeni të hapur, i keni marrë masat, nëse bëni delivery apo jo, format e pagesës, etj”, thotë Demeti.

Gjatë webinarit, ai solli shembuj praktikë dhe informacione të nevojshme për teknikat dhe format e lehta të organizimit të punës në distancë.

“Sot ka shumë platforma që mund të përdoren për punën në distancë. Mund t’ju përmend Slack, ose Trello, ku projektet ndahen në grupe. Ato mund të cilësohen si dhoma dixhitale. Versioni pa pagesë i Slack të ruan informacionet për 30 ditë. Ndërsa Trello është një platformë për task management. Të ndihmon të ndash dhe të monitorosh detyrat për kohën e realizimit. Ajo të mundëson edhe në matjen e eficiencës”, tha Juli.

Lexo: Manaferra shtrihet edhe në SHBA, një treg i ri për shërbimet outsourcing

Duke iu drejtuar kryesisht kolegëve të tij në fushën e IT, ai shtoi se, “Orët e gjata në punë ulur nevojitet të shoqërohen me pushime të herëpashershme, ushtrime me gira apo disa ushtrime në tapet”.

E ardhmja sipas tij është puna në distancë, ndaj duhen forcuar format e komunikimit dhe organizimit të punës në distancë. Në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, nga 300 milionë banorë, rreth 70 milionë punojnë nga shtëpia. Pa ndodhur coronavirus parashikohej që pas rreth 2 vitesh, mbi 200 milionë banorë do të punonin nga shtëpia.

Juli solli në vëmendje një mundësi të ofruar nga Skype. Së fundi ajo ka vënë në dispozicion Meet Now. Platforma mundëson komunikimin edhe për ata që nuk kanë një skype account. “Skype të mundëson një linjë të caktuar që mund ndash nga çdo platformë, pa pagesë”. Me këtë gjetje, skype i gjendet globit në një moment të vështirë dhe kur ka shumë njerëz në botë që nuk janë kaq të informuar mbi teknologjinë.

Nuk ka një kufizim sa persona mund të marrin pjesë. Skype duket më e përshtatshme për kompani të vogla dhe të mesme, ndërsa për kompanitë më të mëdha sugjerohet zoom.

Lexo: Çfarë dinë shkencëtarët për koronavirus deri më tani? A jemi të mbrojtur nëse infektohemi njëherë?

Sipas Demetit, puna e distancuar do të jetë një prej pasojave më të dukshme të kësaj pandemie. Sipas tij, pas periudhës që do të jemi në shtëpi, do të na duhet të ambientohemi edhe me mënyrën se si do të takohemi. Do të vëmë disa rregulla distancimi dhe tendenca që do të jenë blerjet online.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0