Manaferra shtrihet edhe në SHBA, një treg i ri për shërbimet outsourcing


Në një intervistë për Business Magazine Faton Sopa, Ceo i agjensisë së marketingut Manaferra, na tregon më shumë rreth shtrirjes së Manaferrës në SHBA, bashkëpunëtorët e rinj dhe planet për të ardhmen.

Lexo: Nga një krizë virusi në një krizë ekonomike

Manaferra është themeluar në 2014 për t’i ndihmuar kompanitë të rrisin biznesin e tyre duke shfrytëzuar kanalet e marketingut digjital. Si biznes i ri që operon në një treg mjaft të vogël dhe të “pa pjekur”, gama e shërbimeve ishte mjaft e gjerë, duke filluar nga Konsulenca për Rrjete Sociale, E-mail Marketing, Online Reputation Management e deri tek konsulenca për Optimizim të Uebsajteve për Motorrat e Kërkimit dhe zhvillimi i Web aplikacioneve.

“Me rritjen e shfrytëzimit të internetit, dhe rritjen e nevojës së bizneseve vendore, për të digjitalizuar shërbimet e tyre, pamë rritje të kërkesës për shërbimet tona, duke bërë të pashmangshme edhe rritjen tonë. Kjo rritje erdhi me shumë sfida. Njëra nga ato ishte mungesa e kuadrove të përgatitur në treg, për shkak që kjo është një fushë e re dhe sistemi i edukimit fatkeqësisht nuk përgatit kuadro të gatshëm, për tregun e punës”, u shpreh Fatoni.

“Duke e analizuar këtë situatë në aspektin strategjik të biznesit, dhe duke pasur parasysh edhe nevojën e madhe për rritje të shpejtë, u gjendëm para një dileme sfiduese; “Të vazhdojmë të ofrojmë të gjitha shërbimet, që po ofronim deri atëherë dhe të rrezikojmë kualitetin, apo të ndërrojmë kahje”. Vendosëm për këtë të fundit. Kjo ishte një pikë kthese për ne, dhe fillimi i një rrugëtimi të ri, i cili na mundësoi të njohim veten edhe më mirë, të investojmë fuqishëm në procese të brendshme, të profilizohemi dhe gradualisht të rrisim edhe portofolin e klientëve ndërkombëtarë, totë ai.

I pyetur nga BusinessMag se si ndodhi që  Manaferra të shtrihet në SHBA, ai u shpreh se kjo nuk ishte diçka që ndodhi papritur. Ata kanë filluar të punojnë me tregun në SHBA që prej vitit 2017, përmes disa projekteve që erdhën si rezultat i njohjeve paraprake të tyre. Projekte që u bënë raste të suksesshme bashkëpunimi  dhe sollën për Manaferrën edhe projekte të tjera pasuese. Ai shtoi: “Me rritjen e portofolit tonë të bizneseve në SHBA, u krijua edhe nevoja për të zgjeruar zyrtarisht prezencën tonë atje, me njërin nga partnerët tonë në SHBA, me të cilin kishim realizuar suksesshëm disa projekte deri atëherë”.

Lexo: Vera e nxehtë e Europës mund të përkeqësojë efektet e Covid-19

Bashkëpunëtorët e rinj janë nga industri dhe shtete të ndryshme në SHBA. Shumë prej tyre vijnë nga Diaspora Shqiptare, ashtu edhe si partneri i tyre zyrtar në kompaninë, që sapo kanë themeluar.

Kjo është edhe një dëshmi që diaspora jonë mund të jetë një faktor shumë i rëndësishëm në zhvillimin ekonomik, si në Kosovë ashtu edhe në Shqipëri, dhe një katalizator i rritjeve të bizneseve, sidomos sektorit të eksportit të shërbimeve.

Drejtuesit e Manaferra-s besojnë fort në bashkëpunimin me Diasporën Shqiptare përmes kompanisë që sapo është themeluar, pasi mendojnë se kjo është mënyra më efikase për të kontribuar në stabilitetitin ekonomik dhe njëkohësisht t’i ndihmojnë kompanitë në SHBA, me ofrimin e shërbimeve të një kualiteti të lartë me një kosto të përballueshme.

Hapja e një dege të re në një treg të gjerë, siç është tregu amerikan, sjell edhe plane të reja. Fatoni shprehet se planet janë të shumta. Mes tyre edhe zgjerimi në tregun e SHBA-së.

“Besojmë që ky treg atje është i nënshërbyer dhe kemi shumë për të dhënë në këtë aspekt. Megjithatë, në një të ardhme të afërt planifikojmë të shtrijmë prezencën tonë në disa vende të caktuara në kuadër të Bashkimit Europian dhe Kanadasë. Në këtë fazë, është e rëndësishme të fokusohemi në kualitetin e shërbimeve tona, që klientët tanë aktualë të vazhdojnë të jenë të kënaqur, në krijimin dhe forcimin e kuadrove profesionale dhe optimizimin e proceseve tona të brendshme”.

Lexo: Çfarë dinë shkencëtarët për koronaviurs deri më tani? A jemi të mbrojtur nëse infe

Ata janë të vetëdijshëm që i pret një rrugë e gjatë drejt kësaj.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale