BMW jep detaje për makinën e saj të re elektrike pas rivales Tesla

BMW jep detaje për makinën e saj të re elektrike pas rivales Tesla


BMW jep ​​detajet e një makine elektrike. Koncepti është i njëjti me prodhimin e automjetit që pritet të fillojë në 2021. Në një intervistë me CNBC, CEO Oliver Zipse përshkroi automjetin BMW Concept i4 si rezultat i “elektromobilitetit në zemrën e markës BMW”.

“Është i shpejt, ka një përshpejtim prej më pak se katër sekondave nga zero në 100 kilometra në orë, ai ka një interval prej 600 kilometrash”, tha Zipse, i cili po fliste për Annette Weisbach të CNBC. Çmimi nuk është shpallur ende.

Lexo: BMW nën hetim për falsifikim të numrit të shitjeve

Ai vazhdoi të theksoi se kompania shiti më shumë se 140,000 automjete elektrike vitin e kaluar, duke thënë se ai ishte “mjaft pozitiv në lidhje me përfitimin tonë në të ardhmen përmes elektro-mobilitetit”.

Lidhur me temën e koronavirusit, Zipse i tha CNBC se ai nuk shihte ndonjë ndërprerje të madhe në zinxhirin e furnizimit të BMW-së, duke shtuar se kompania “po monitoronte situatën nga afër”.

Firmat e mëdha që bëjnë lëvizje në elektro-mobilitet:

Në vitin 2017, BMW Group tha që priste që automjetet elektrike të zinin midis 15-25% të shitjeve”. Vitin e kaluar, ajo njoftoi se së bashku me Great Wall Motor të Kinës, do të ndërtonin një fabrikë në Zhangjiagang, provincën Jiangsu, që do të prodhojë modele plotësisht elektrike të markës së saj Mini.

Firma është një nga disa prodhuesit kryesorë, që zhvillon një automjet elektrik, që sfidon prodhuesit e makinave elektrike, si Tesla.

Në Nëntor 2019, Grupi Volkswagen filloi zyrtarisht prodhimin seri të automjetit të saj elektrik ID.3, me prodhuesin gjerman planifikon të nisë “gati 70 modele të reja elektrike” në platformën e tij deri në vitin 2028.

Muajin e kaluar, Jaguar Land Rover zbuloi automjetin e tij të konceptit Project Vector, i cili e përshkroi si një “autonomi të gatshme” dhe elektrike.

Shitjet në të gjithë botën elektrike të makinave elektrike arritën 1.98 milion në 2018, sipas IEA, me aksione globale që arriti në 5.12 milion.

Tregu i makinave elektrike në Kinë ishte më i madhi në planet në vitin 2018 – pak më shumë se një milion makina elektrike u shitën atje – thotë IEA, me Evropën duke lënë pas SH.B.A-në.

Përdorimi i automjeteve elektrike, ose EV, nuk është i kufizuar vetëm për konsumatorët individualë. Nisma të tilla si EV100, e cila drejtohet nga firma ndërkombëtare jofitimprurëse The Climate Group, po kërkojnë të rrisin përdorimin e tyre në botën e korporatave.

Lexo: Bill Gates bleu Porsche në vend të Tesla, Elon Musk e quan atë “zhgënjim”

“Ne po punojmë për të përshpejtuar marrjen masive të automjeteve elektrike nga bizneset që blejnë makina, kamionë dhe furgonë me mijëra,” shpjegoi Sandra Roling, kreu i EV100, në një deklaratë dërguar CNBC përmes emailit. “Sa më shpejt të ndodhë kjo, aq më shpejt EV do të bëhet shumë i përballueshëm për njerëzit e thjeshtë.”

“Hulumtimi ynë tregon se kërkesa e korporatave për EV është në rritje, por ende nuk po përmbushet nga prodhuesit” Roling vazhdoi të deklaroi. “Ndërsa urgjenca e klimës përshkallëzohet, prodhuesit e Sh.B.A duhet të zhvendosen në një pajisje më të lartë për prodhimin e EV, ose ata rrezikojnë të bien pas tregut global dhe të humbasin klientët e tyre më të mëdhenj.”

Burimi: CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0