Bie vlera e aksioneve të Coca-Cola. Shkaku Cristiano Ronaldo - Business Magazine Albania

Bie vlera e aksioneve të Coca-Cola. Shkaku Cristiano Ronaldo

Coca-Cola
~3 minuta lexim

Gjesti i Cristiano Ronaldos i ka shkaktuar Coca-Cola një humbje prej ‘4 miliardë dollarë’.

Ronaldo, duke folur përpara ndeshjes së Portugalisë në fazën e grupeve në Euro 2020 kundër Hungarisë, vuri re dy shishet e pijeve të gazuara dhe i largoi menjëherë.

Sulmuesi legjendar më pas nxorri një shishe me ujë dhe u tha kamerave: “Agua! (Ujë!)”. Ronaldo më parë ka folur për mospëlqimin e tij ndaj pijeve freskuese me sheqer.

36-vjeçari, i cili e trajton trupin e tij si një tempull dhe është në gjendje të jashtëzakonshme fizike për moshën e tij, nuk i pëlqen që djali i tij i madh Cristiano Ronaldo Jr të konsumojë produkte të tilla.

Sidoqoftë, gjesti i Ronaldos thuhet se ka pasur një ndikim të madh negativ në Coca-Cola si markë.

Raportohet se çmimi i aksionev të kompanisë para dhe pas gjestit të ikonës Portugeze për të lëvizur shishet në njërën anë ka çuar në miliarda dollarë humbje për kompaninë.

Lexoni: Cristiano Ronaldo hyn në histori, bëhet futbollisti i parë miliarder

Coca-Cola kaloi nga vlera 242 miliardë dollarë në 238 miliardë dollarë – një “rënie brutale me 1.6%” për kompaninë në tregun e aksioneve.

Një humbje prej 4 miliardë dollarësh pas një gjesti nga Cristiano Ronaldo. E pabesueshme.

Aksionet e Coca-Cola ishin afër 56.10 dollarë kur bursa u hap në 3 pasdite në Europë.

Por 30 minuta më vonë, pasi Ronaldo dhe Fernando Santos morën pjesë në sallën e konferencave për shtyp në stadiumin Puskas Ferenc në Budapest, stoqet thuhet se u zhytën në një minimum prej 55.22 dollarë për aksion.

A i janë përgjigjur Coca-Cola apo UEFA gjestit të Ronaldos?

Coca-Cola është një nga markat më të famshme në botë, por ende nuk ka komentuar për gjestin e Ronaldos.

UEFA gjithashtu ka qëndruar e qetë, megjithëse Daily Mail thotë se të dy organizatat ‘nuk ka gjasa të jenë të lumtura’ që një nga yjet më me ndikim të botës në sport ka treguar një përbuzje të tillë ndaj Coca-Cola, e cila ka qenë një partner i Kampionatit Europian që nga viti 1988.

Ronaldo, i cili po synon të marrë trofeun Henri Delaunay për herë të dytë në pesë vjet këtë verë, mund të jetë duke garuar në turne për herë të fundit në karrierën e tij.

Sulmuesi i Juventusit do të jetë 39 vjeç kur të fillojë Euro 2024.

/givemesport

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0