Berlin lufton të bëhet Silicon Valley i Evropës - Business Magazine Albania

Berlin lufton të bëhet Silicon Valley i Evropës


Vetëm disa ditë pasi Britania  votoi në favor të largimit nga Bashkimi Evropian, një kamion kurioz i bardhë ecte nëpër rrugët e Westminster. Në çdo anë, të shkruara me shkronja të theksuara të verdha, ka pasur një mesazh: “Të dashur startup-sa, rrini të qetë dhe shpërnguluni në Berlin.”

Paguar nga ‘Partia Demokratike e Lirë e Gjermanisë’, mesazhi mori frikën e sipërmarrësve se nëse ata qëndrojnë në Londër pas Brexit, rrezikojnë izolimin nga kontinenti. Edhe pse u prit me më shumë të qeshura se frikë, më shumë se 100 startup-e në Londër janë interesuar për të lëvizur në kryeqytetin Gjerman, sipas Cornelia Yzer, senator i Berlinit në ekonomi, teknologji dhe zhvillim.

Berlini tashmë ka më shumë kapitale sipërmarrjeje se Londra, Parisi, apo Stokholmi, me 2.4 miliardë € mbledhur nga startup-et e Berlinit vitin e kaluar, sipas Ernst and Young. Dhe me kosto të ulët të jetesës, një kulturë të re krijuese më e mira e Evropës, Berlini është duke u bërë vendi ideal për themeluesit e rinj për të ngritur dyqane.

Yzer ka theksuar edhe për fondet e kapitaleve me bazë në Londër, se në qoftë se ata nuk zhvendosen në Berlin, do të humbasin miliona nga Fondi i Investimeve Europiane, e cila investon në kapitalin dhe në fondet e sipërmarrjeve. Sipas ‘The Guardian’, Britania mori avantazhin prej 655,8 milionë euro nga arkat EIF në vitin 2015.

Lukas Kampfmann është bashkëthemelues i ‘Factory’ në Berlin, një kampus startup-i dhe platformë sociale për sipërmarrësit. Shtëpi për 150 kompani – me Uber, Twitter dhe Soundcloud të vendosura në hapësirën e tyre qendrore bashkëpunuese të Berlinit – ‘Fabrika’ e Berlinit ka forcuar veten duke u bërë kështu ‘Meka’ e startup-ve në Gjermani.

Për Kampfmann, “Ka shumë paqartësi në Londër, e cila nuk është e mirë për biznesin. Unë mendoj se kjo do të ndikojë në veçanti kompanitë e reja FINTECH, dhe ne mendojmë se mund t’iu sigurojmë atyre avantazhe.”

Miliarderi Peter Thiel vuri në dukje të N26, një startup FINTECH të Berlinit që sapo kishte ngritur 40 milionë $ në një raund të investimeve që përfshinte Silicon Valley. Por Kampfmann nuk mendon se vetëm FINTECH ka një avantazh në Berlin. Ai mendon se Gjermania do të ndërtojë botën e vet për startup-e duke dhënë të kaluarën e saj të zellshme, duke vënë në dukje ‘internetin e gjërave’, hardware dhe lëvizshmërinë, si zona me potencial të fortë për startup-et Gjermane.

E thënë më thjesht, interneti i gjërave (shkurt ‘IOT’) i referohet për t’i dhënë lidhje rrjeti objekteve, nga pajisjet shtëpiake te automjetet, duke i lejuar ata të mbledhin dhe shkëmbejnë të dhëna. Një shembull është Nest, një kompani amerikane, e cila ka krijuar një termostat që mëson dhe reagon nga zakonet e përdoruesve të saj, dhe u ble nga Google për 3.2 miliardë $. Berlin po bëhet një lider në botë në këtë fushë në zhvillim.

Kampfmann vuri në dukje ‘relayr.io’ si një shembull i premtimit teknik unik të Berlinit. Kompania, e cila rriti ‘Factory Berlin’, ndihmon bizneset dhe prodhuesit të zbatojnë zgjidhje IOT në çdo gjë, e cila u lejon atyre për vendime më të shpejta dhe më të mençura. Ajo ka ngritur gjithashtu 13.66 $ në investime.

 

burimi: Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0