Ballo në Kishë?! Aventurat e një djali të mbarë


Çfarë mendoni se mund të jetë bërë në jetë një adoleshent që bind priftin të organizojë ballon e fundivitit në kishë?! Ai mund të jetë shumë mirë sipërmarrësi që motivon e frymëzon të rinjtë po aq sa një pastor banorët e zonës.

Arbër Cepani, u kishte premtuar nxënësve të gjimnazit “Romanazzi” në Bari të Italisë, se nëse do të zgjidhej president i shkollës, do të organizonte ballo fundviti dhe do të ndërtonte një platformë online komunikimi e ndarje informacioni në shkollës të quajtur “Romapazzi”. Pas fitores, platforma u bë, ndërsa kostot e larta e të papërballueshme për adoleshentët e bënë të vështirë organizimin e ballos së fundvitit.

Por, Arbri duhej të mbante premtimin. Ndaj kontakton priftin e zonës dhe i kërkon të bëjë një aktivitet shkollor në kishë. E meqë kisha është e njerëzve, prifti mirëpret të rinjtë, ndonëse festa në formë ballo ishte një surprizë për të.

Aftësitë e marketingut dhe komunikimit kanë dalluar tek Arbri që në adoleshencë dhe jo rastësisht. Ai ka punuar fort për të siguruar pozita të mira në raportet shoqërore. Duke sfiduar veten në komunikim, marketing dhe sigurimin e të ardhurave, Arbri ia ka arritur të fitojë vetëbesimin e nevojshëm për të ngritur tashmë një rrjet baresh muze të “Komitetit”.

I ftuar në Startup Grind Tirana së fundi, ai tregon se, “në moshën 14 vjeç, nisa si PR për një diskotekë. Ne aspektin social kjo është fakstastike, pasi duhej t’u mbushja mendjen miqve të të njëjtës moshë pse duhej të shkonin në atë vend dhe jo në një tjetër”.

Përtej marketingut dhe të shiturit diçka, Arbri ia doli të qëndrojë në shoqëri me kontigjente të ndryshme, pa u përfshirë në to.

Lexo: Kur historinë e Shqipërisë e gjen në vende “cool”

Arbri nuk jeton dot pa adrenalinën që i jep realizimi i ëndrrave të mbrëmjes me nisjen e punës për këto ëndrra që të nesërmen në mëngjes. E tillë është nisma e tij private. Një sfidë që ka marrë jo pak kohë. Por, ai ka arritur të kombinojë më së miri pasionin me aftësitë e tij të marketingut e sipërmarrjes.

Më “Komitetin” përmbushi pasionin e tij për trashëgiminë kulturore shqiptare. Produktet e koleksionuara për vite me radhë erdhën më afër shqiptarëve, duke u ekspozuar tek “sporti” më i preferuar i tyre. Kështu i quan Arbri kafenetë.  Muzeumi do të ishte më i përshtatshëm, por shumë më pak i vizitueshëm.

Rasti i Arbrit na tregon se edhe kur ke aftësi e pasion të madh për diçka, rezultati nuk është i sigurt…menjëherë. Njëkohësisht, historia e tij vërteton thënien se, “kur diçka e do me të gjithë forcën tënde, i gjithë universi punon për ty”.

E pikërisht, në momentet e dobësisë financiare dhe klientëve të pakët në Komitet, Arbri përjeton një prej mëngjeseve më fantastikë të tij. Komiteti i tij, ishte në gazetën New York Times. Mes njerëzve që kishin frekuentonin lokalin, kishte qenë edhe një gazetar amerikan, i cili mori informacionin e duhur dhe bëri fotot e duhura. “Një dorë e perëndisë”, thotë Arbri. Pas kësaj edhe shumë media të tjera ndërkombëtare shkruan, por mjaftoi kjo të rriste vëmendjen e klientëve vendas.

Ndërkohë, Arbri punoi fort “to make Rakia cool again”.

Sot Arbri, po hap Komitetin e tretë. Pas Tiranës e Korçës, Komiteti vendoset edhe në Gjirokastës. Ndërkohë vetë në Korçë, nisma e tij u zgjerua në mënyrë të vazhdueshme tek Pazari, duke “gllabëruar” tre ambiente biznesi.

A e shohin ende me skepticizëm miqtë e familjarët?!  Ndoshta po! Në çdo rast, tregon se është frenuar, ndoshta edhe nga më të dashurit e tij, por puna e tij vërtetoi kush kishte të drejtë, ndaj sot do të mendohen shumë më tepër para se të shprehen pesimist për projektin e ri të tij. “Nëse nuk shkon në progres ke për të patur regres”. Kjo është motoja e Arbër Çepanit.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale