Ballo në Kishë?! Aventurat e një djali të mbarë - Business Magazine Albania

Ballo në Kishë?! Aventurat e një djali të mbarë


Çfarë mendoni se mund të jetë bërë në jetë një adoleshent që bind priftin të organizojë ballon e fundivitit në kishë?! Ai mund të jetë shumë mirë sipërmarrësi që motivon e frymëzon të rinjtë po aq sa një pastor banorët e zonës.

Arbër Cepani, u kishte premtuar nxënësve të gjimnazit “Romanazzi” në Bari të Italisë, se nëse do të zgjidhej president i shkollës, do të organizonte ballo fundviti dhe do të ndërtonte një platformë online komunikimi e ndarje informacioni në shkollës të quajtur “Romapazzi”. Pas fitores, platforma u bë, ndërsa kostot e larta e të papërballueshme për adoleshentët e bënë të vështirë organizimin e ballos së fundvitit.

Por, Arbri duhej të mbante premtimin. Ndaj kontakton priftin e zonës dhe i kërkon të bëjë një aktivitet shkollor në kishë. E meqë kisha është e njerëzve, prifti mirëpret të rinjtë, ndonëse festa në formë ballo ishte një surprizë për të.

Aftësitë e marketingut dhe komunikimit kanë dalluar tek Arbri që në adoleshencë dhe jo rastësisht. Ai ka punuar fort për të siguruar pozita të mira në raportet shoqërore. Duke sfiduar veten në komunikim, marketing dhe sigurimin e të ardhurave, Arbri ia ka arritur të fitojë vetëbesimin e nevojshëm për të ngritur tashmë një rrjet baresh muze të “Komitetit”.

I ftuar në Startup Grind Tirana së fundi, ai tregon se, “në moshën 14 vjeç, nisa si PR për një diskotekë. Ne aspektin social kjo është fakstastike, pasi duhej t’u mbushja mendjen miqve të të njëjtës moshë pse duhej të shkonin në atë vend dhe jo në një tjetër”.

Përtej marketingut dhe të shiturit diçka, Arbri ia doli të qëndrojë në shoqëri me kontigjente të ndryshme, pa u përfshirë në to.

Lexo: Kur historinë e Shqipërisë e gjen në vende “cool”

Arbri nuk jeton dot pa adrenalinën që i jep realizimi i ëndrrave të mbrëmjes me nisjen e punës për këto ëndrra që të nesërmen në mëngjes. E tillë është nisma e tij private. Një sfidë që ka marrë jo pak kohë. Por, ai ka arritur të kombinojë më së miri pasionin me aftësitë e tij të marketingut e sipërmarrjes.

Më “Komitetin” përmbushi pasionin e tij për trashëgiminë kulturore shqiptare. Produktet e koleksionuara për vite me radhë erdhën më afër shqiptarëve, duke u ekspozuar tek “sporti” më i preferuar i tyre. Kështu i quan Arbri kafenetë.  Muzeumi do të ishte më i përshtatshëm, por shumë më pak i vizitueshëm.

Rasti i Arbrit na tregon se edhe kur ke aftësi e pasion të madh për diçka, rezultati nuk është i sigurt…menjëherë. Njëkohësisht, historia e tij vërteton thënien se, “kur diçka e do me të gjithë forcën tënde, i gjithë universi punon për ty”.

E pikërisht, në momentet e dobësisë financiare dhe klientëve të pakët në Komitet, Arbri përjeton një prej mëngjeseve më fantastikë të tij. Komiteti i tij, ishte në gazetën New York Times. Mes njerëzve që kishin frekuentonin lokalin, kishte qenë edhe një gazetar amerikan, i cili mori informacionin e duhur dhe bëri fotot e duhura. “Një dorë e perëndisë”, thotë Arbri. Pas kësaj edhe shumë media të tjera ndërkombëtare shkruan, por mjaftoi kjo të rriste vëmendjen e klientëve vendas.

Ndërkohë, Arbri punoi fort “to make Rakia cool again”.

Sot Arbri, po hap Komitetin e tretë. Pas Tiranës e Korçës, Komiteti vendoset edhe në Gjirokastës. Ndërkohë vetë në Korçë, nisma e tij u zgjerua në mënyrë të vazhdueshme tek Pazari, duke “gllabëruar” tre ambiente biznesi.

A e shohin ende me skepticizëm miqtë e familjarët?!  Ndoshta po! Në çdo rast, tregon se është frenuar, ndoshta edhe nga më të dashurit e tij, por puna e tij vërtetoi kush kishte të drejtë, ndaj sot do të mendohen shumë më tepër para se të shprehen pesimist për projektin e ri të tij. “Nëse nuk shkon në progres ke për të patur regres”. Kjo është motoja e Arbër Çepanit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0