Arsyeja e vërtetë pse duhet të aktivizoni modalitetin e avionit kur fluturoni! - Business Magazine Albania

Arsyeja e vërtetë pse duhet të aktivizoni modalitetin e avionit kur fluturoni!

Të gjithë e dimë rutinën përmendësh: “Ju lutemi sigurohuni që sediljet tuaja të jenë në pozicionin e drejtë, tavolinat e ushqimit të mbyllura, xhamat e dritareve hapur, laptopët të ruhen në zonën e sipërme dhe pajisjet elektronike të vendosen në modalitetin e fluturimit”.

Tani, katër të parat janë të arsyeshme, apo jo? Hijet e dritareve duhet të ngrihen në mënyrë që të mund të shohim nëse ka ndonjë emergjencë, si zjarri. Tavolinat e tabakave duhet të mbyllen dhe sediljet duhet të vendosen drejt, në mënyrë që të mund të dalim shpejt nga rreshti. Laptopët mund të bëhen predha në rast urgjence, pasi xhepat e pasëm të sediljeve nuk janë mjaftueshëm të fortë për t’i mbajtur ato.

Dhe telefonat celularë duhet të vendosen në modalitetin e fluturimit, në mënyrë që të mos shkaktojnë një emergjencë për aeroplanin, apo jo? Epo, varet kë pyet. Navigimi dhe komunikimi i aviacionit mbështetet në shërbimet e radios, të cilat janë koordinuar për të minimizuar ndërhyrjet që nga vitet 1920.

Teknologjia digjitale në përdorim është shumë më e avancuar se disa nga teknologjitë më të vjetra analoge që kemi përdorur edhe 60 vjet më parë. Hulumtimet kanë treguar se pajisjet elektronike personale mund të lëshojnë një sinjal brenda të njëjtit brez frekuencash si sistemet e komunikimit dhe navigimit të avionit, duke krijuar atë që njihet si ndërhyrje elektromagnetike.

Pse atëherë, me gjithë këto standarde globale në fuqi, industria e aviacionit ka vazhduar të ndalojë përdorimin e telefonave celularë? Një nga problemet qëndron me diçka që mund të mos e prisnit: ndërhyrje në tokë.

Rrjetet pa tela janë të lidhura me një sërë kullash; rrjetet mund të mbingarkohen nëse pasagjerët që fluturojnë mbi këto rrjete tokësore përdorin të gjithë telefonat e tyre. Numri i pasagjerëve që fluturuan në vitin 2021 ishte mbi 2.2 miliardë, dhe kjo është gjysma e numrit të pasagjerëve të vitit 2019. Kompanitë wireless mund të kenë të drejtë në këtë pikë.

Sigurisht, kur bëhet fjalë për rrjetet celulare, ndryshimi më i madh në vitet e fundit është kalimi në një standard të ri. Rrjetet aktuale pa fije 5G të dëshirueshme për transferimin e të dhënave me shpejtësi më të lartë kanë shkaktuar shqetësim për shumë njerëz brenda industrisë së aviacionit.

Gjerësia e brezit të frekuencës së radios është e kufizuar, megjithatë ne ende po përpiqemi të shtojmë më shumë pajisje të reja në të. Industria e aviacionit thekson se spektri i gjerësisë së brezit të rrjetit pa tel 5G është jashtëzakonisht afër spektrit të gjerësisë së brezit të rezervuar të aviacionit, i cili mund të shkaktojë ndërhyrje në sistemet e navigimit pranë aeroporteve që ndihmojnë në uljen e avionit.
lexo: Premiera e “Lamtumirë filmi 35 mm”, i pari film dokumentar që sjell historinë e filmit në Shqipëri

Operatorët e aeroportit në Australi dhe SHBA kanë shprehur shqetësime për sigurinë e aviacionit të lidhur me shpërndarjen e 5G, megjithatë duket se ai ka dalë pa probleme të tilla në Bashkimin Europian. Sido që të jetë, është e kujdesshme të kufizohet përdorimi i telefonit celular në aeroplan ndërsa problemet rreth 5G janë zgjidhur.

Shumica e linjave ajrore tani u ofrojnë klientëve shërbime Wi-Fi që janë ose me pagesë ose falas. Me teknologjitë e reja Wi-Fi, pasagjerët teorikisht mund të përdorin telefonat e tyre celularë për të bërë thirrje video me miqtë ose klientët gjatë fluturimit.

Si përfundim, përdorimi i telefonave gjatë fluturimit nuk dëmton aktualisht aftësinë e avionit për të operuar. Por ekuipazhet e kabinës mund të preferojnë të mos vonohen në ofrimin e shërbimit gjatë fluturimit për të gjithë pasagjerët që duhet t’i shërbejnë shumë njerëz.

Megjithatë, teknologjia 5G po cënon gjerësinë e brezit të radios të sistemeve të navigimit të avionëve; do të na duhen më shumë kërkime për t’iu përgjigjur pyetjes 5G në lidhje me ndërhyrjen në navigimin e avionëve gjatë uljeve. Mos harroni se kur po diskutojmë dy fazat më kritike të fluturimit, ngritjet janë fakultative, por uljet janë të detyrueshme.

scantv

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0