Andrew Song: Një këshillë nga Facebook - Business Magazine Albania

Andrew Song: Një këshillë nga Facebook


Andrew Song, Menaxher Produkti nё Facebook, rrjeti social më popullor me më shumë se 1.65 miliardë përdoruesë aktivë të përmuajshëm. Ai, drejton përpjekjet e produktit për konsumatorët e Facebook Messenger, një aplikacion mesazhimi për telefonat celularë i përdorur nga më shumë se 900 milionë njerëz nga e gjithë bota.

Para kësaj, Andrew ka ndihmuar Facebook-un të zhvillohej në një platformë lider mediale për artikujt e lajmeve dhe videot dixhitale nëpërmjet një serie përmirësimesh brenda “News Feed” të Facebook, gjithashtu të sillte produkte të reja në treg si Trending Topics, Instant Articles dhe videot autoplay. Si rezultat i këtyre përpjekjeve, shikimet e videove në Facebook kanë arritur mbi 4 miliardë në ditë, shifër që shërben si referuese në të gjithë botën.

Pasi foli në konferencën e Spark.me ai iu drejtua me një këshillë audiencës së BusinessMag.al për ti treguar se çfarë nevojitet për të ndërtuar një produkt të mirë.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 24 të numrit 11 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 11 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0