ALBtelecom hap një derë për talentet e reja përmes programit SuperGeneration


ALBtelecom përmes SuperGeneration hap një derë për talentet e reja. Nëse jeni një i ri i talentuar në fushën e teknologjisë së informacionit, keni shpirtin e garës dhe ide për të iniciuar në mënyrë individuale, ose në grup një startup tuajin, atëherë është koha t’i bashkoheni programit SuperGeneration. Keni një ide biznesi? Një ide për një aplikacion inovativ mobile? Një ide për një zgjidhje të re për komunitetin, apo që do të entuziazmonte konsumatorët? Atëherë jeni në vendin dhe kohën e duhur!

FAZA 1: NDANI IDENË TUAJ

Keni një ide mbresëlënëse? Një vizion që askush nuk e ka? Atëherë jeni në vendin e duhur. Për të zhvilluar dhe pasuruar idenë tuaj si dhe për të fituar çmime, gjëja e parë që duhet të bëni është të dërgoni prezantimin e idesë suaj.

FAZA 2: HACKATHON

Qëllimi i organizimit të një Hackathon është mbledhja e talenteve me background teknik apo biznesi, të cilët në skuadra zgjidhin probleme dhe zhvillojnë këto ide. Përgjatë hackathon-eve, ju do të mund të ndërtoni skuadra, trajnoheni për të zhvilluar idenë tuaj dhe të mësoni se si ta vini në jetë atë nga mentorë të apasionuar të fushës.

FAZA 3: ÇMIMET

Çmimi i madh i jurisë VIP me një vlerë 2000 Euro. Dhjetë idetë më të mira inovatore dhe sipërmarrëse do të prezantohen për publikun përmes videove të shkurtra, që do të votohen nga publiku. Çmimi i publikut ka një vlerë 500 Euro. Plot çmime dhe surpriza interesante ju presin.

Kategoritë

Ide tregtare – Ide që kanë potencial për t’u bërë biznese të suksesshme tregtare. Ide që janë inovatore, kanë potencial në treg dhe shtojnë vlerë, ide për të cilat njerëzit do të ishin të gatshëm të paguanin.

Ide me ndikim social – Ide që do të kenë një ndikim pozitiv dhe ofrohen në shërbim të komunitetit tonë. Kjo mund të jetë një ide mjedisore, sociale ose ide tjetër jofitimprurëse që ndihmon ata që kanë më shumë nevojë për mbështetjen e të gjithëve (biznese sociale, aplikacione, platforma online, solutions etj).

Ide krijuese – Ide strategjike për një produkt të ri, vizion, apo një mënyrë për ta bërë qytetin dhe jetën tonë më të gjallë, ndërvepruese dhe interaktive. Ide që do t’i vinin në ndihmë njerëzve krijues apo korporatave të ndryshme të arrijnë audienca apo segmente të reja në treg në kërkim të suksesit.

Për të aplikuar me idenë tuaj klikoni Këtu! Afati i fundit i aplikimit është deri më 12 Dhjetor 2018.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale