ALBtelecom hap një derë për talentet e reja përmes programit SuperGeneration - Business Magazine Albania

ALBtelecom hap një derë për talentet e reja përmes programit SuperGeneration


ALBtelecom përmes SuperGeneration hap një derë për talentet e reja. Nëse jeni një i ri i talentuar në fushën e teknologjisë së informacionit, keni shpirtin e garës dhe ide për të iniciuar në mënyrë individuale, ose në grup një startup tuajin, atëherë është koha t’i bashkoheni programit SuperGeneration. Keni një ide biznesi? Një ide për një aplikacion inovativ mobile? Një ide për një zgjidhje të re për komunitetin, apo që do të entuziazmonte konsumatorët? Atëherë jeni në vendin dhe kohën e duhur!

FAZA 1: NDANI IDENË TUAJ

Keni një ide mbresëlënëse? Një vizion që askush nuk e ka? Atëherë jeni në vendin e duhur. Për të zhvilluar dhe pasuruar idenë tuaj si dhe për të fituar çmime, gjëja e parë që duhet të bëni është të dërgoni prezantimin e idesë suaj.

FAZA 2: HACKATHON

Qëllimi i organizimit të një Hackathon është mbledhja e talenteve me background teknik apo biznesi, të cilët në skuadra zgjidhin probleme dhe zhvillojnë këto ide. Përgjatë hackathon-eve, ju do të mund të ndërtoni skuadra, trajnoheni për të zhvilluar idenë tuaj dhe të mësoni se si ta vini në jetë atë nga mentorë të apasionuar të fushës.

FAZA 3: ÇMIMET

Çmimi i madh i jurisë VIP me një vlerë 2000 Euro. Dhjetë idetë më të mira inovatore dhe sipërmarrëse do të prezantohen për publikun përmes videove të shkurtra, që do të votohen nga publiku. Çmimi i publikut ka një vlerë 500 Euro. Plot çmime dhe surpriza interesante ju presin.

Kategoritë

Ide tregtare – Ide që kanë potencial për t’u bërë biznese të suksesshme tregtare. Ide që janë inovatore, kanë potencial në treg dhe shtojnë vlerë, ide për të cilat njerëzit do të ishin të gatshëm të paguanin.

Ide me ndikim social – Ide që do të kenë një ndikim pozitiv dhe ofrohen në shërbim të komunitetit tonë. Kjo mund të jetë një ide mjedisore, sociale ose ide tjetër jofitimprurëse që ndihmon ata që kanë më shumë nevojë për mbështetjen e të gjithëve (biznese sociale, aplikacione, platforma online, solutions etj).

Ide krijuese – Ide strategjike për një produkt të ri, vizion, apo një mënyrë për ta bërë qytetin dhe jetën tonë më të gjallë, ndërvepruese dhe interaktive. Ide që do t’i vinin në ndihmë njerëzve krijues apo korporatave të ndryshme të arrijnë audienca apo segmente të reja në treg në kërkim të suksesit.

Për të aplikuar me idenë tuaj klikoni Këtu! Afati i fundit i aplikimit është deri më 12 Dhjetor 2018.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0