“Albania”, fjala e dytë më e kërkuar nga italianët - Business Magazine Albania

“Albania”, fjala e dytë më e kërkuar nga italianët

Vera e vitit 2023 ka zbuluar një sërë tendencash në rrjetet sociale që kanë tërhequr vëmendjen e italianëve në internet.

Fjala më e kërkuar nga italianët është “paga minimale” ndërsa suprizë është fakti që fjala e dytë më e kërkuar në Google, është “Albania”.

Tema e “pagës minimale” ka arritur një rekord të padiskutueshëm, duke grumbulluar gjithsej 32,630  kërkime gjatë tre javëve të para të Gushtit. “Albania” zë vendin e dytë, me një shifër po aq domethënëse prej 28,890 kërkimesh, duke e vendosur atë vetëm pak larg nga pozicioni i parë.

Diskutimet për Shqipërinë janë të lidhura më shumë me debatin për rritjen e çmimeve në Itali dhe avantazhet për italianët nga pushimet në plazhet shqiptare.

Shqipëria ka qenë prej kohësh pjesë e debateve sociale por edhe televizive në shtetin fqinj lidhur me ketë temë. Dyndjen e italianëve drejt vendit tonë e konfirmojnë edhe të dhënat zyrtare. Sipas shifrave të Ministrisë së Turizmit dhe Mjedisit vetëm në periudhën Janar-Qershor të këtij viti ka patur një rritje me 57% më shumë në raport me po të njëjtën periudhë të një viti më parë.

Më konkretisht në shifrat e publikuara për 6 muaj vizituan Shqipërinë 310,336 italianë kundrejt 198,031 që ishin në të njëjtën periudhë të vitit 2022. Ndërsa fjala e tretë është “fatura”.

Sipas të përditshmes italiane “Panorama” e cila i referohet një analizë e kryer nga kompania “Arcadia” rezulton se 80% e debateve në rrjetet sociale për fjalën “faturë” dhe “Shqipëri” janë zhvilluar kryesisht në Facebook. Kohët e fundit faturat e kripura të bareve dhe restoranteve në Itali kanë ngjallur interes të madh e shpeshherë kanë ndezur diskutime të nxehta në mediat sociale.

klan

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0