AIDA prezanton mundësitë për investime në Shqipëri, në Dubai - Business Magazine Albania

AIDA prezanton mundësitë për investime në Shqipëri, në Dubai


Shqipëria përfaqësohet për herë të parë nga Agjencia Shqiptare e Zhvillimit të Investimeve (AIDA) në Forumin Vjetor të Investimeve në Dubai. Në këtë kuadër, AIDA po zhvillon një sërë takimesh me zyrtarë të niveleve të larta dhe me investitorë të rëndësishëm duke shkëmbyer kontakte dhe prezantuar mundësitë që Shqipëria ofron për investime.

Drejtori Ekzekutiv i AIDA-s, z. Genti Beqiri zhvilloi një takim me Nënsekretarin e Ministrisë së Ekonomisë së Emirateve të Bashkuara Arabe, z. Abdulla A. Al Saleh, gjatë të cilit u diskutua mbi potencialet që Shqipëria ofron për investitorët e huaj në fusha të ndryshme, veçanërisht në sektorët e energjisë, infrastrukturës dhe turizmit.

Gjithashtu, z. Beqiri e njohu Nënsekretarin e Ministrisë së Ekonomisë me nismën e qeverisë shqiptare për rritjen e investimeve në formën e partneriteteve publike dhe private (PPP), të prezantuara në projektin “1 Miliardë Dollarë”. Një çështje tjetër e cila u diskutua, ishte edhe hapja e një linje të re fluturimesh direkte mes Tiranës e Dubait, si një mundësi më e mirë ndërlidhjeje mes dy vendeve.

Drejtori Ekzektuiv i AIDA-s e ftoi z. Abdulla A. Al Saleh të vizitojë vendin tonë, i cili nga ana tjetër shprehu gadishmërinë për të vizituar Shqipërinë, duke treguar edhe interes për aktivitetet që organizohen në vendin tonë në fushën e investimeve dhe tregtisë.

Një takim tjetër i rëndësishëm ishte ai me Zv. Presidentin e Dhomës së Tregtisë së Dubait, gjatë të cilit përfaqësuesit e AIDA-s e njohën mbi mundësitë që vendi ynë ofron për investitorët nga Dubai. Disa takime janë zhvilluar edhe me përfaqësuesit e grupeve të mëdha të investitorëve nga vendet e Lindjes së Mesme dhe jo vetëm.

Pjesëmarrja e AIDA-s në këtë event i bashkohet përfaqësimeve ndërkombëtare të niveleve më të larta të sektorit publik dhe atij privat, duke u bërë pjesë e një sërë aktivitetesh të ndryshme si: ekspozitë ndërkombëtare ku AIDA ka edhe stendën e saj, seminare, prezantime të vendeve pjesëmarrëse dhe mundësive që ofrojnë për investime, tryeza të rrumbullakta ndërmjet vendeve pjesëmarrëse etj.

Në Forumin Vjetor të Investimeve marrin pjesë 140 shtete, mbi 100 zyrtarë të niveleve më të larta dhe 15,000 investitorët më të mëdhenj në nivel ndërkombëtar.

Burimi: facebook.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0