Ahmetaj optimist për ekonominë: Ra papunësia. Ndërtimi po financohet nga bankat


Ministri i Ekonomisë dhe Financave Ahmetaj ka bërë në pasqyrë të ekonomisë muajt e fundit, duke theksuar se trajektorja është pozitive. Në një takim me gazetarët, Arben Ahmetaj ka theksuar se ka pasur zhvillime pozitive në disa sektorë të ekonomisë.

Papunësia sipas tij ra në 4% në katër vitet e fundit ndërsa në këtë nivel është rritur punësimi. Papunësia aktualisht ka zbritur në 13% sipas INSTAT, ndërsa Ahmetaj tha se, “në mandatin e dytë të qeverisë Rama papunësia po shkon drejt nivelit njëshifror”. Sektori me zhvillimin më të madh këtë vit, sipas tij, erdhi për shkak të mundësive për hua.

Ahmetaj tha se, “Ekonomia është në një trajektore rritëse të qëndrueshme. Janë rritur huatë për ndërtim, si përgjigje e pyetjes se ku dalin paratë për ndërtim. Kjo rrëzon qëndrimet politike apo emocionale të çdokujt. Kjo është një e dhënë shumë e rëndësishme për të kuptuar se nga vjen rritja e sektorit të ndërtimit.

Si kundërpergjigje ndaj diskutimeve të ngritura për burimin e të ardhurave në ndërtim, Ahmetaj theksoi se huaja për pasuritë e paluajtshme është rritur 6 %. Për përmirësimin e klimës së financimit, ministri kujtoi se kredia me probleme ka zbritur në gati 13% të totalit të kredisë. Duke theksuar se ekonomia është përmirësuar për shkak të reformave, Ahmetaj vuri në dukje se edhe të dhënat e para për këtë vit lajmërojnë rritje të huasë dhe eksporteve.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale