Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa fillojnë testimin e robotit humanoid “Josie Pepper”


Ajo është 120 cm e gjatë, me sy të rrumbullakët që i shkëlqejnë dhe me një zë të këndshëm: Duke filluar që sot, roboti “Josie Pepper” do t’ju përgjigjet pyetjeve të pasagjerëve në Terminalin 2.

Nëse ata kanë nevojë për udhëzime në portën e tyre ose duan të ndalojnë në një restorant apo dyqan të caktuar – Josie Pepper do t’i shikojë në sy dhe do t’u japë atyre një përgjigje të shpejtë.

Lexoni: Lufthansa është e vetmja linjë ajrore me pesë yje në Europë

Me vendosjen e Josie Pepper, Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa po eksplorojnë terrene të reja: Është prova e parë e një roboti humanoid i pajisur me inteligjencë artificiale në një aeroport gjerman.

Në javët e ardhshëm, Josie Pepper do të mirëpresë udhëtarët në zonën jo-publike të Terminalit 2, i cili operohet bashkarisht nga Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa. Në vendosjen e saj fillestare, Josie Pepper, e cila flet anglisht, do të presë pasagjerët në majë të platformës që lidh terminalin kryesor me ndërtesën satelitore. Kjo fazë e testimit do të përdoret për të treguar nëse Josie Pepper do të pranohet nga pasagjerët.

“Truri” i Josie Pepper përmban një procesor me performancë të lartë me një qasje në internet në WLAN. Kjo krijon një lidhje me një shërbim cloud ku teksti përpunohet, interpretohet dhe lidhet me të dhënat e aeroportit.

Çfarë e veçon sistemin: Kur ky lloj roboti flet, nuk jep vetëm tekstet e paracaktuara. Me aftësinë e tij për të mësuar, ajo i përgjigjet çdo pyetje individualisht. Ashtu si truri i “vërtetë”, sistemi merr vazhdimisht më mirë kombinimin e pyetjeve me informacionin përkatës për të dhënë përgjigje më të sakta.

IBM Watson Internet of Things (IoT) i bazuar në cloud dhe inteligjenca artificiale gjenden prapa aftësive të Josie Pepper. Pepper u zhvillua nga kompania franceze SoftBank Robotics. Robotit femër iu dha emri “Josie” nga stafi i Aeroportit të Mynihut dhe Lufthansës kur mbërriti në aeroport.

Lexoni: Lufthansa mbështet risitë dhe lejon shitjen e biletave të avionit nëpërmjet kanaleve dixhitale të palëve të treta

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale