Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa fillojnë testimin e robotit humanoid "Josie Pepper"

Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa fillojnë testimin e robotit humanoid “Josie Pepper”


Ajo është 120 cm e gjatë, me sy të rrumbullakët që i shkëlqejnë dhe me një zë të këndshëm: Duke filluar që sot, roboti “Josie Pepper” do t’ju përgjigjet pyetjeve të pasagjerëve në Terminalin 2.

Nëse ata kanë nevojë për udhëzime në portën e tyre ose duan të ndalojnë në një restorant apo dyqan të caktuar – Josie Pepper do t’i shikojë në sy dhe do t’u japë atyre një përgjigje të shpejtë.

Lexoni: Lufthansa është e vetmja linjë ajrore me pesë yje në Europë

Me vendosjen e Josie Pepper, Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa po eksplorojnë terrene të reja: Është prova e parë e një roboti humanoid i pajisur me inteligjencë artificiale në një aeroport gjerman.

Në javët e ardhshëm, Josie Pepper do të mirëpresë udhëtarët në zonën jo-publike të Terminalit 2, i cili operohet bashkarisht nga Aeroporti i Mynihut dhe Lufthansa. Në vendosjen e saj fillestare, Josie Pepper, e cila flet anglisht, do të presë pasagjerët në majë të platformës që lidh terminalin kryesor me ndërtesën satelitore. Kjo fazë e testimit do të përdoret për të treguar nëse Josie Pepper do të pranohet nga pasagjerët.

“Truri” i Josie Pepper përmban një procesor me performancë të lartë me një qasje në internet në WLAN. Kjo krijon një lidhje me një shërbim cloud ku teksti përpunohet, interpretohet dhe lidhet me të dhënat e aeroportit.

Çfarë e veçon sistemin: Kur ky lloj roboti flet, nuk jep vetëm tekstet e paracaktuara. Me aftësinë e tij për të mësuar, ajo i përgjigjet çdo pyetje individualisht. Ashtu si truri i “vërtetë”, sistemi merr vazhdimisht më mirë kombinimin e pyetjeve me informacionin përkatës për të dhënë përgjigje më të sakta.

IBM Watson Internet of Things (IoT) i bazuar në cloud dhe inteligjenca artificiale gjenden prapa aftësive të Josie Pepper. Pepper u zhvillua nga kompania franceze SoftBank Robotics. Robotit femër iu dha emri “Josie” nga stafi i Aeroportit të Mynihut dhe Lufthansës kur mbërriti në aeroport.

Lexoni: Lufthansa mbështet risitë dhe lejon shitjen e biletave të avionit nëpërmjet kanaleve dixhitale të palëve të treta

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #30 - Nëntor 2022
Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0