Adidas mbyll fabrikat robotike në Gjermani dhe SHBA - Business Magazine Albania

Adidas mbyll fabrikat robotike në Gjermani dhe SHBA

~4 minuta lexim


Adidas është duke mbyllur dy fabrika të këpucëve në Gjermani dhe Shtetet e Bashkuara dhe po lëviz prodhimin e saj në Azi.

Prodhuesi gjerman i veshjeve sportive njoftoi javën e kaluar se do të mbyllë fabrikat pranë Ansbach, Gjermani dhe Atlanta, Georgia. Objektet, të cilat Adidas i quan “Speedfactories”, përdorin teknologji të automatizuar për të prodhuar atlete.

Lexoni: Nike dhe Adidas, letër për presidentin Trump. I luten të ndalojë dhe të mendojë për ato që po bën

Adidas kishte shpresuar të afronte prodhimin e këpucëve më afër konsumatorëve dhe të shkurtonte emetimet e transportit, por tani po zgjedh të vendosë teknologjinë e saj Speedfactory në dy furnitorë në Vietnam dhe Kinë.

“Më shumë se 90% e produkteve tona prodhohen në Azi. Ka më shumë kuptim për të përqendruar prodhimin e Speedfactories, ku dihet se ku janë të vendosur furnizuesit”, tha zëdhënësja Claudia Lange.

“Kjo është më pak për shkak të arsyeve financiare dhe më shumë për arsye organizative,” tha Lange për CNN Business.

Adidas (ADDDF) kishte planifikuar një rrjet global të prodhimit të automatizuar që do të afronte prodhimin e atleteve më afër tregjeve të tij kryesore, duke e lejuar atë t’i përgjigjet kërkesës së konsumatorit më shpejt, ndërsa zvogëlonte ndikimin e tij në mjedis.

Diçka nga ky mision u krye.

Speedfactories “kanë qenë të dobishëm në avancimin e inovacionit tonë të prodhimit”, tha Martin Shankland, kreu i operacioneve globale të Adidas, në një deklaratë.

Kompania tha se prodhimi në dy Speedfactories ekzistues, të cilët po synojnë 1 milion palë këpucë midis tyre çdo vit, do të përfundojë të paktën deri në Prill 2020.

“Ne prodhojmë më shumë se 400 milionë palë këpucë në vit, kështu që vendimi nuk do të ketë një ndikim të madh në gjurmën tonë të karbonit dhe ne do të vazhdojmë përpjekjet tona për të zvogëluar në mënyrë aktive emetimin e karbonit si kompani,” tha Lange.

Lexoni: Adidas me një trend të ri

Teknologjia do të vazhdojë të mundësojë kohë të shkurtër prodhimi dhe prodhimin e llojeve të tjera të këpucëve, jo vetëm këpucë për vrap, tha Adidas.

Kompania do të vazhdojë bashkëpunimin e saj me Oechsler, operatorin e të dy Speedfactories, në fushën e printimit 4D.

“Në të ardhmen, Adidas do të përqendrojë burimet dhe kapacitetet e saj edhe më shumë në modernizimin e furnizuesve të tjerë dhe përdorimin e teknologjisë 4D në prodhimin e këpucëve,” tha ajo.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0