A po ngadalësohet rritja globale e Netflix? - Business Magazine Albania

A po ngadalësohet rritja globale e Netflix?


Jo më shumë se tre muaj më parë Netflix u lançua në mbi 130 vende njëherësh.

Por ky ekspansion ndërkombëtar nuk është aq i thjeshtë sa një shtypje e butonit të telekomandës. Të Hënën, kompania zhgënjeu investitorët me raportin e saj të fitimeve për tremujorin e parë të 2016-s dhe uljes së aksioneve me rreth 8 % pas disa orëve. Përse? Nuk ishin vetëm fitimet (0.06 $ pёr aksion) dhe abonuesit (81 milionё) të cilët mundën pritshmëritë.

Ajo gjë për të cilën janë të shqetësuar investitorët e Netflix janë parashikimet për rritjen e abonuesve për tremujorin e ardhshëm: 2.5 milionë në total, ku 0.5 milionë ndodhen brenda SHBA-së dhe 2 milionë jashtë saj. Kjo përfaqëson një ulje domethënëse për Netflix, veçanërisht jashtë, ku kompania shtoi 4.51 milionë abonuesë.

Netflix ka pasur rritje të qëndrueshme në shtimet e abonimeve të saj internacionale që prej lançimit për herë të parë jashtë tregut të brendshëm në 2010-n. Numri total i anëtarëve jo-amerikanë arriti 34.53 milionë tremujorin e fundit, vetëm 42 % të pjesëtarëve të Netflix.

netflix-chart-international-subscribers-1200x923

Tremujori i dytë ka qenë i ngadaltë për shtimin e abonuesve të rinj siç tregohet edhe nё në grafikun e mësipërm. Vetëm 2 milionë rritje në abonime do të thoshte 15 % më pak se e njëjta periudhë e vitit të kaluar.

Në letrën ndaj aksionerëve, Netflix ‘ia vë fajin’ “krahasimit të vështirë me lançimin në Australi/ Zelandën e Re” nga viti i kaluar, ku treguesit gjatë tremujorit të dytë u rritën më shumë se dyfishi. Netflix gjithashtu thotë se “Tremujori i parë kapi hovin e parë të treguesve në rritje” pasi kompania u lançua në 130 vende me shumë entuziazëm.

Mbetet për t’u parë nëse kjo është vetëm një rënie momentale e supremacisë globale të Netflixit vetёm pёr marsin, apo se parashikimet janë të sakta. Duhet të presim për të marrë vesh!

 

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0