A po e bëni botën më të mirë? Apo thjesht po bëni petulla?

A po e bëni botën më të mirë? Apo thjesht po bëni petulla?


Quhet Problemi i Petullave. Nëse i shohim njerëzit duke ngrënë petulla mendojmë, ‘Ata i pëlqejnë petullat. Le t’ju japim më shumë.’ Por nëse do të flasim me njerëzit, ata do të thonë të vërtetën, ‘Në fakt unë dua të ha më pak petulla, ndoshta një filxhan kafe do të ishte më mirë.’ Facebook është përshirë në këtë problem kohë më parë, duke thënë se ata mund të ofrojnë dhe kafe.

Mark Zuckerberg dhe kompania vazhdojnë të përballen me këtë problem. Por ky problem kalon përtej mureve virtuale të Facebook. Petullat janë kudo dhe janë të parezishtueshme. I njëjti realitet aplikohet dhe për teknologjinë që përdorim, makinat që ngasim dhe lojërat që luajmë. Sigurisht, ato na e bëjnë jetën më të thjeshtë dhe na japin dopaminën e momentit. Por përveç adrenalinës ne njohim dhe anën e tyre negative.

Le ta quajmë Testi i Petullës, 5 pyetje të thjeshta për kompaninë dhe produktin tuaj.

1. A e redukton kohën që njerëzit zakonisht shpenzojnë?
2. A i ndihmon njerëzit të lëvizin më shumë?
3. A është i mirë për ty dhe familjen/shoqërinë/komunitetin tënd?
4. A i bën njerëzit të ndihen mirë pasi e përdorin atë?
5. A përfitojnë njerëzit më shumë sa më shumë e përdorin atë?

Qëllimi i Testit të Petullave nuk është të ndryshojë mendimet e sipërmarrësve për diçka që njerëzit vërtet e pëlqejnë apo vdesin për të. Qëllimi është të na tregojë për pasojat afatgjata apo afatshkurtëra të asaj që po ndërtojmë. Testi i Petullave është më shumë një sfidë, një mundësi. Nëse mund të bëjmë produkte që u shërbejnë njerëzve, e bëjnë mjedisin më të shëndetshëm dhe klientët më të lumtur, atëherë ne po ndërtojmë diçka të parezistueshme.

Ndërtoni gjëra në mënyrë që njerëzit të përqafojnë ndryshimin sepse është më e lehtë, më shpejt dhe më mirë. Bëni zgjedhjen e shëndetshme, zgjedhjen e lehtë.

Prandaj përpara se të krijoni diçka pyeteni veten: A po e bëni botën më të mirë? Apo thjesht po bëni petulla?

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0