A po e bëni botën më të mirë? Apo thjesht po bëni petulla?


Quhet Problemi i Petullave. Nëse i shohim njerëzit duke ngrënë petulla mendojmë, ‘Ata i pëlqejnë petullat. Le t’ju japim më shumë.’ Por nëse do të flasim me njerëzit, ata do të thonë të vërtetën, ‘Në fakt unë dua të ha më pak petulla, ndoshta një filxhan kafe do të ishte më mirë.’ Facebook është përshirë në këtë problem kohë më parë, duke thënë se ata mund të ofrojnë dhe kafe.

Mark Zuckerberg dhe kompania vazhdojnë të përballen me këtë problem. Por ky problem kalon përtej mureve virtuale të Facebook. Petullat janë kudo dhe janë të parezishtueshme. I njëjti realitet aplikohet dhe për teknologjinë që përdorim, makinat që ngasim dhe lojërat që luajmë. Sigurisht, ato na e bëjnë jetën më të thjeshtë dhe na japin dopaminën e momentit. Por përveç adrenalinës ne njohim dhe anën e tyre negative.

Le ta quajmë Testi i Petullës, 5 pyetje të thjeshta për kompaninë dhe produktin tuaj.

1. A e redukton kohën që njerëzit zakonisht shpenzojnë?
2. A i ndihmon njerëzit të lëvizin më shumë?
3. A është i mirë për ty dhe familjen/shoqërinë/komunitetin tënd?
4. A i bën njerëzit të ndihen mirë pasi e përdorin atë?
5. A përfitojnë njerëzit më shumë sa më shumë e përdorin atë?

Qëllimi i Testit të Petullave nuk është të ndryshojë mendimet e sipërmarrësve për diçka që njerëzit vërtet e pëlqejnë apo vdesin për të. Qëllimi është të na tregojë për pasojat afatgjata apo afatshkurtëra të asaj që po ndërtojmë. Testi i Petullave është më shumë një sfidë, një mundësi. Nëse mund të bëjmë produkte që u shërbejnë njerëzve, e bëjnë mjedisin më të shëndetshëm dhe klientët më të lumtur, atëherë ne po ndërtojmë diçka të parezistueshme.

Ndërtoni gjëra në mënyrë që njerëzit të përqafojnë ndryshimin sepse është më e lehtë, më shpejt dhe më mirë. Bëni zgjedhjen e shëndetshme, zgjedhjen e lehtë.

Prandaj përpara se të krijoni diçka pyeteni veten: A po e bëni botën më të mirë? Apo thjesht po bëni petulla?

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale