Historia e zhvillimit të automjeteve elektrike

Makinat elektrike? Historia e tyre nuk është aq e re sa mund të mendoni



Automjetet elektrike dhe automjetet motorike me bateri e kanë origjinën nga fundi i viteve 1880 dhe përdoren për transportin e udhëtarëve, kamionëve dhe autobusëve privatë.

Përgjatë periudhës së hershme të industrisë së automobilave deri rreth vitit 1920, automobilat elektrikë ishin konkurrues me veturat e karburantit, veçanërisht si vetura luksoze për përdorim urban dhe si kamionë për dërgesat në pikat e afërta, për të cilat shpejtësia relativisht e ulët dhe diapazoni i kufizuar, deri në karikimin e baterisë, nuk ishin të dëmshme.

Lexo: Volkswagen nis prodhimin e makinës elektrike

Makinat elektrike, shumë prej të cilave drejtoheshin nga shtresa të larta të shoqërisë njerëzore, ishin veçanërisht të njohura për qetësinë dhe kostot e ulëta të mirëmbajtjes. Së pari u kontrollua nga vetë  Kettering, i përdorur fillimisht në Cadillacs 1912 dhe më pas gjithnjë e më shumë në makinat e tjera me motor benzinë. Prodhimi masiv, i udhëhequr nga Henry Ford, gjithashtu uli koston e joelektrikëve. Kamionët elektrikë dhe autobusët mbijetuan në vitet 1920, më vonë se veturat e pasagjerëve, veçanërisht në Evropë.

Prototipet e automobilave elektrike u rishfaqën në vitet 1960, kur prodhuesit e mëdhenj të Sh.B.A-së, u përballën me ezaurimin përfundimtar të karburanteve me bazë nafte dhe me rritjen e menjëhershme të kostove të karburantit nga sundimi i prodhuesve arabë të naftës, përsëri filluan të zhvillojnë makinat elektrike. Shpejtësia dhe rrezja u rritën, karburantet të sapo zhvilluara ofruan një alternativë për bateritë.

Lexo: Riversimple: makina elektrike që nuk u shit kurrë

Por, nga mesi i viteve 1980 automjetet elektrike nuk ishin bërë pjesë e industrisë së automobilave. Sidoqoftë, shumica e automjeteve që transportonin dhe qëndronin në fabrikë ishin me energji elektrike. Në fund të viteve 1990, makinat elektrike fituan popullaritet, për shkak të shqetësimeve për ndryshimin e klimës. Kompanitë e shumta të automobilave zgjeruan linjat e tyre për të përfshirë makina që ishin ose elektrike ose hibride (elektrike dhe me gaz).

Burimi: Britannica

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0