McDonald's dëshmon forcën e markës së tij - Business Magazine Albania

McDonald’s dëshmon forcën e markës së tij


Mos u shqetësoni, nuk jeni duke humbur shikimin tuaj dhe nuk ka asgjë të keqe me ekranin tuaj. Këto reklama të McDonald’s që po shfaqen janë qëllimisht të paqarta. Megjithatë, vë bast që ju e dini saktësisht se cilët artikuj ushqimorë janë duke u reklamuar.

Lexoni: 5 Franshizat më të mira botërore që mund të hapen nga të gjithë

Në vend që të shfaqet e dukshme në reklamën e saj, në mënyrë që kalimtarët të kujtojnë se McDonald’s ekziston, kjo fushatë nga agjencia lokale TBWA San Juan ka pak argëtim me fuqinë e markës McDonald’s.

Me slogan ‘Say No More’, kjo fushatë e di se harqet e artë të logos si dhe produktet e saj flasin vetë. Ajo mbështetet vetëm në një përafrim të paqartë të ushqimit të tij për të hapur oreksin e njerëzve dhe atë çka atyre ju nevojitet. Ky është një testament për suksesin e markës, ose një koment shqetësues për zakonet e konsumatorit. Ose pak nga të dyja.

Me një hapësirë të mbushur me fletëpalosje dhe reklama billboard, markat duhet të jenë të kujdesshme të mos tejmbushin konsumatorët me promovime produktesh apo shërbimesh që shpesh herë bëhen të vështira për t’u shitur. Megjithatë, me këto imazhe impresionuese, McDonald’s qëndron larg reklamimit tradicional duke e ulur intensitetin e mesazhit.

Sa i përket promovimit të ushqimit të shpejtë, kjo është padyshim një përpjekje më dinjitoze sesa fushata e fundit e Burger King, e cila i inkurajonte njerëzit që të digjnin posterat e rivalëve të tyre me një aplikacion të realitetit të shtuar.

Lexoni: Çfarë duhet të dini kur krijoni logon e kompanisë suaj?

burimi: creativebloq

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0