Mark Zuckerberg: “E ardhmja e Facebook nuk janë vetëm reklamat” - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg: “E ardhmja e Facebook nuk janë vetëm reklamat”


Facebook po orientohet drejt shërbimeve të saj të blerjeve dhe pagesave për të nxitur rritjen në të ardhmen.

Në një takim me investitorët të Mërkurën, pas raportimit të fitimeve të tremujorit të parë të vitit 2019 që i kaluan pritshmëritë e Wall Street, Mark Zuckerberg paraqiti planet e kompanisë për të nxitur rritjen në të ardhmen.

Lexoni: Mark Zuckerberg: “Interneti ka nevojë për rregulla të reja. Le të fillojmë me këto 4 çështje.”

Zuckerberg shpjegoi se ndërsa reklamimi do të vazhdojë të jetë drejtuesi kryesor i të ardhurave, kjo do të pasohet nga planet e saj për e-commerce dhe pagesat.

“Është me të vërtetë një spektër i vazhdueshëm dhe nuk janë dy gjëra të ndryshme”, tha ai.

Facebook do të ndërtojë më shumë funksionalitete të lidhura me e-commerce në Instagram, Facebook dhe Facebook Marketplace dhe mjete që lejojnë njerëzit të blejnë produkte direkt përmes këtyre platformave. Ndërsa shumica e përdoruesve bëjnë blerje brenda aplikacioneve, markat dhe bizneset ka të ngjarë të blejnë më shumë reklama. Këto aplikacione gjithashtu do të bëhen më të vlefshme për këto biznese, gjë që i jep kompanisë më shumë mundësi për të rritur tarifat e reklamimit.

Instagram kohët e fundit ka krijuar një buton të ri checkout, i cili u lejon klientëve të blejnë me lehtësi produkte pa u larguar nga aplikacioni. Një grup analistësh nga Deutsche Bank vlerësuan se ky funksionalitet i ri mund të kthejë 10 miliardë dollarë të ardhura vetëm në vitin 2021.

Zuckerberg po krijon versionin perëndimor të WeChat

Zuckerberg njoftoi gjithashtu planet e tij për të zgjeruar mënyrat në të cilat klientët mund të paguajnë bizneset. Kjo do të përfshijë pagimin e kompanive drejtpërdrejt nëpërmjet platformës Facebook, si shërbimi i mesazheve, WeChat në Kinë.

Lexoni: E vërteta brutale rreth Mark Zuckerberg që askush nuk dëshiron ta pranojë

Nëpërmjet këtyre platformave do të realizohen dhe transaksionet për pagesat si dhe do të keni mundësi të mbani një marrëdhënie të vazhdueshme përmes Messenger dhe WhatsApp me bizneset.

Në planin afatshkurtër, Facebook planifikon të mbajë fee-në për pagesat shumë të ulëta ose falas tha ai. Por, kjo mund të ndryshojë në plan afatgjatë.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0