Dëshironi më shumë fat? Shkenca thotë bëni këto 3 gjëra çdo ditë

Dëshironi më shumë fat? Shkenca thotë bëni këto 3 gjëra çdo ditë


Fati  nuk është vetëm shans, por një alkimi e guximit, fokusit dhe gatishmërisë për të eksperimentuar. Ja se si ta bëjmë atë një forcë.

Çfarë është ajo që u mundëson sipërmarrësve si Elon Musk, Sergej Brin dhe Arianna Huffington të ndërtojnë fatin e tyre?

Sipërmarrësit që ndihen me fat raportojnë nivele më të larta të motivimit dhe mirëqënies, të dyja thelbësore për mbajtjen e performancës gjatë kohëve të vështira. Pra, si e kultivoni fatin tuaj të përditshëm?

Këto janë tre gjërat që duhet të bëni çdo ditë:

  1. Zgjidhni një qëndrim me fat.

Fati  ka të bëjë me fleksibilitetin e mendjes dhe gatishmërinë për të eksperimentuar dhe besuar në veten tuaj. Përfitoni nga rastet e shansit, thyeni rutinën javore dhe një herë në një kohë kini guximin të liroheni. Bota është e mbushur me mundësi nëse jeni gati t’i përqafoni ato. Steve Jobs theksoi rëndësinë e besimit në ndjenjat tuaja kur ai mbajti fjalimin e tij të parë të famës në Universitetin Stanford: “Po të mos e kisha braktisur kurrë kolegjin, nuk do të kisha hyrë kurrë në këtë klasë drejtshkrimi, dhe kompjuterët personalë mund të mos kenë tipografinë e mrekullueshme që duket. Nuk mund t’i lidhësh pikat duke shikuar përpara, vetëm mund t’i lidhësh ato duke besuar në diçka – në ndjesi, fat, jetë dhe karmën, çfarëdo. Kjo qasje nuk më ka lënë kurrë mbrapa, dhe kjo ka bërë të gjitha ndryshimet në jetën time “.

  1. Jini gati.

Fati është aq shumë sa ajo që prisni e ajo që bëni. A prisni që suksesi të ndodhë ose a do të dilni atje dhe do ta bëni atë? Në librin e tij “Luck Factor”, profesor Richard Wiseman i Universitetit të Hertfordshire, Angli, përshkruan pse njerëzit me fat kanë tendencë të ndajnë tipare që i bëjnë ata më me fat se të tjerët. Kjo përfshin ndikimin e mundësive të rastit, pushimeve me fat, dhe duke qenë në vendin e duhur në kohën e duhur. Ai thotë: «Hulumtimi im tregoi se njerëzit me fat fitojnë pasuri të mëdha nëpërmjet katër parimeve themelore: Ata janë të aftë në krijimin dhe vërejtjen e mundësive të rastit, marrin vendime me fat duke dëgjuar intuitën e tyre, krijojnë profeci vetëpërmbushëse nëpërmjet pritjeve pozitive dhe miratojnë një qëndrim që transformon fatin e keq në të mirë “. Ai thotë: “Ata që mendojnë se janë të pafat duhet të ndryshojnë opinionin e tyre dhe të zbulojnë se si të gjenerojnë të ardhme të mirë”.

  1. Suksesi juaj vetjak

Ndonjëherë, mund të mendoni se nuk mund të vazhdoni. Ju duhet të vazhdoni. Arianna Huffington, bashkëthemeluese e Huffington Post, thotë, “dështova shumë herë në jetën time. Një dështim që unë gjithmonë kujtoj, është ai kur 36 botues e hodhën poshtë librin tim të dytë. Por, nëna ime më tregonte se dështimi nuk është e kundërta e suksesit, është një gurë i madh i suksesit “.

E dashur e ardhme, jam gati.

Fati nuk është vetëm shans, por një alkimi e guximit, fokusit dhe gatishmërisë për të eksperimentuar. Do të thotë t’i deklarosh botës “e dashur e ardhme, jam gati”.

 

/Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0