Si lindi emri Amazon?

Si lindi emri Amazon?


Të gjesh një emër për fëmijën është e vështirë: Ti nuk do që të tjerët të tallen me emrin e tij në shkollë; ti nuk do që vazhdimisht të korigjosh njerëzit kur e shqiptojnë atë.

Të gjesh një emër për kompaninë është akoma dhe më e vështirë: ti nuk do që të limitosh veten në raste zhvillimi apo rritje; ti nuk do të ngatërrosh klientët.

Historia sesi Amazon u bë Amazon, është një shembull i mirë se sa i vështrirë mund të jetë procesi për të gjetur një emër. Në fillim Amazon u quajt “Cadabra”, si një referencë për “abracadabra” (si shprehja magjike).

Bezos mendonte se emri i lumit më të madh në Tokë ishte i përsosur sepse ai po ndërtonte librarinë më të madhe të Tokës

Ishte mesi i viteve ’90, kur Bezos dhe gruaja e tij, MacKenzie, filluan të eksplorojnë mundësi të tjera. Ata regjistruan emrat e domain-it Awake.com, Browse.com, dhe Bookmall.com. Ata gjithashtu regjistruan emrin e domainit Relentless.com dhe e mbajtën atë (nëse e shkruani atë sot, do të ridrejtoheni në Amazon.com).

Pastaj Bezos filloi të kërkonte përmes seksionit “A” në fjalor. Në atë kohë, lista e faqeve të internetit u alfabetizua, kështu që ai donte një fjalë që fillote me A. Kur ai pa fjalën “Amazon”, emri i lumit më të madh në planet, ai mendoi se ky ishte emri i përsosur për atë që do të bëhej librari më e madhe e tokës.

Stone shkruan që Bezos hyri në garazh, zyra e atëhershme e Amazon, dhe informoi kolegët për emrin e kompanisë. Ai la përshtypjen se nuk i interesonin reagimi apo mendimi i askujt për këtë vendim.

URL i ri u regjistrua në 1 Nëntor 1994.

E ngjashme është dhe historia e gjigandit të teknologjisë, Apple. Steve Jobs tha: “Unë po mbaja një dietë me fruta. Apple (molla) tingëllonte bukur, e gjallë, dhe jo shumë frikësuese. Jobs gjithashtu tha se Apple duhet të listohej përpara “Atari” në numratorin telefonik.

/BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0