A është kjo qasja e drejtë nëse dikush largohet nga një organizatë që është me të vërtetë e rëndësishme në sistem? Pse menaxheri apo pronarët e kompanive të tilla nuk mund ta mbajnë personin që po largohet?
Lexoni: Punonjësi në qendër të vëmendjes, pas klientit…
Kam hasur me shumë njerëz që kanë kompani të vogla dhe ëndërrojnë të bëhen korporata të mëdha, por nuk e pranojnë sistemin hierarkik dhe fillojnë të kërcejnë në të gjitha nivelet pa qenë nevoja. Në formë tjetër, ata nuk i japin autoritet të tjerëve dhe nuk u lejojnë atyre të rriten. Ata punësojnë profesionistë të mirë për përmirësimin e kompanisë dhe përfundimisht bëjnë atë që duan dhe nuk respektojnë mendimet e personit të punësuar që vjen nga një background i mirë profesional dhe në fund frustrimi vazhdon në anën më të lartë në mendjen e punonjësit.
Një kusht i tillë detyron një punonjës të largohet nga një organizatë dhe duhet thënë që kjo është humbja e kompanisë dhe jo e punonjësit, sepse njerëzit e tillë do të punësohen diku tjetër në një mënyrë më të mirë.
Ne duhet të respektojmë mendimin e punonjësve të kualifikuar dhe me përvojë, të cilët mund të jenë një aset shumë i rëndësishëm për organizatën. Vlerësoni – Respektoni – Pranoni sugjerimet dhe respektin e tyre vetjak. Ata kurrë nuk do t’ju lënë!
/Shkruar në LinkedIn nga Bankim Purohit
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.