Lufra: 25 vite në tavolinat e shqiptarëve - Business Magazine Albania

Lufra: 25 vite në tavolinat e shqiptarëve


Lufra, një nga kompanitë kryesore në tregun e produktet e qumështit, këtë vit shënoi një moment historik të rëndësishëm në udhëtimin e tij: 25 vjet në tavolinat e shqiptarëve. Festimet për këtë moment të veçantë sigurisht do të përfshijnë të gjithë klientët, punonjësit dhe partnerët e saj.

Ideja dhe realizimi i fushatës së komunikimit iu besua edhe njëherë McCann Tirana. Për këtë ngjarje të rëndësishme, agjencia kishte për detyrë të krijonte dhe të ndërtonte një fushatë të integruar të komunikimit.

Për këtë rast, u paraqit një qasje e re e markës me qëllim ngritjen e tonit të komunikimit, duke e veshur Lufrën si një tregimtare, një qasje që do të lejonte të tregonte historinë e saj nga këndvështrimi njerëzor. Kjo natyrisht lejoi futjen e Lufrës si një vajzë e re që jeton çdo ditë e lirë dhe autentike ndaj vlerave të saj, si një krijesë e bukur që e kthen udhëtimin e saj frymëzues në një histori që do të tregohet.

Mjeti kryesor i komunikimit, spoti televiziv, krijoi një histori të bazuar në konceptin e mësipërm dhe në të njëjtën kohë nënvizoi lehtë çdo faqe nga historia unike e kompanisë, që nga krijimi deri në ditët e sotme.

Me qëllim që mesazhi të jetë sa më i plotë dhe sa më afër klientëve, komunikimi i 25 vjetorit të saj u shtri edhe në krijimin e një logoje të dedikuar, si dhe një paketim të veçantë me një fokus të ripërtërirë në premtimin e cilësisë së vazhdueshme.

Fushata përfshiu radiot, mediat sociale dhe kanalet OOH.

/Mccann.a

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0