Një e treta e porosive të Starbucks në Kinë bëhen përmes WeChat - Business Magazine Albania

Një e treta e porosive të Starbucks në Kinë bëhen përmes WeChat


Që kur Starbucks njoftoi një partneritet me gjigandin kinez Tencent, zinxhiri i kafesë është rritur 7% në tremujorin e fundit, e nxitur nga një rritje prej 6% të transaksioneve përmes pagesave me “WeChat pay“. Shifrat u zbuluan nga CEO i Starbucks në Kinë, Belinda Wong.

“WeChat Pay ka rritur përvojën pozitive të Starbucks për klientët dhe partnerët nëpërmjet lehtësimit dhe shpejtësisë së shpejtë të transaksionit”, tha Wong.

Përveç kësaj, prodhuesi i kafesë pa një rritje në të gjitha kategoritë, vazhdoi Wong, duke shtuar se “investimet që po bëhen për markën po tërheqin klientë të rinj në dyqanet tona dhe sjellin më shpesh klientë ekzistues”.

Në shkurt, duke iu përgjigjur kërkesës në rritje për WeChat Pay, Starbucks paraqiti një funksionalitet të quajtur kafe-gifting nëpërmjet WeChat. Dhurimi është tashmë mjaft i njohur në Kinë, veçanërisht gjatë Vitit të Ri Kinez, ku mbi 14 miliardë zarfë të kuq u ndanë në WeChat.

“Vetëm në shtatë javët e para pas lançimit, më shumë se 1.2 milionë dhurata u dërguan dhe mbi gjysma janë paguar nga marrësit në dyqanet tona”, u tha Wong analistëve.

Say it With Starbucks” jo vetëm që është një platformë dhurimi, por është një mundësi për të ndërtuar më tej lidhje të reja dhe autentike me konsumatorët.

“Ne jemi vetëm në fazat e hershme të dhurimit social në Kinë dhe mundësia e rritjes është e madhe,” vazhdoi ajo.

Duke parë përpara, Starbucks synon të krijojë mundësi të reja të përdorimit në vend, me nxjerrjen e pijeve të gatshme të tilla si Frappucino.

Është vënë re se duke përdorur mjetet e duhura për marketingun, platforma ishte në gjendje që të tërhiqte përdoruesit në sistemin e saj të pagesave, duke lidhur kështu llogaritë e tyre bankare në aplikacion.

Në dhjetor të vitit të kaluar, WeChat zbuloi në raportin e saj të të dhënave, se kishte 768 milionë përdorues të regjistruar çdo ditë, duke përfaqësuar një rritje prej 35% në vit.

burimi: warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0