Një nga thashethemet më të përhapura për iPhone-in e fundit që pritet të lançohet këtë vjeshtë është çmimi i tij prej 1000 dollarësh ose edhe më shumë.
Por ky nuk është një çmim realist, kështu shkruan analisti i UBS Steve Milunovich në një shënim për klientët.
Në fakt, ai pret që iPhone-i i ridizenjuar, me ekranin e gjeneratës tjetër OLED, të ketë një çmim duke filluar nga 850 deri në 900 dollarë.
“Çmimet e Apple janë një strategji që ne e quajmë “luksi i shumëkërkuar,” shkruan ai. “Produktet me çmim të ulët pozicionohen në mes të tregut dhe produktet ‘Pro/Plus janë ato që kushtojnë më shumë. Kjo është një strategji që e lejon brandin Apple të jetë brenda mundësive të një tregu masiv njëkohësisht të shihet si një opsion premium.”
Milunovich e ilustron këtë pikë duke krahasuar çmimet e laptopëve, telefonave dhe tabletëve Apple me markat e tjera të mëdha elektronike:
Apple vs konkurentët e saj në treg:
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.