Trajnim: Shërbimi ndaj Klientit & Efektiviteti në Komunikim - Business Magazine Albania

Trajnim: Shërbimi ndaj Klientit & Efektiviteti në Komunikim


Qëllimi i trajnimit

Ky trajnim dëshiron të ndërtojë vetëdije, vetëbesim dhe qasje të shëndetshme që rrisin kënaqësinë e ndërveprimit profesional. Me përkushtimin dhe eksperiencën tonë, ne dëshirojmë që përfituesit e trajnimit të përjetojnë efektin “genuine”. Atë ndjesi që krijohet kur ti me vërtetësi punon për arritjen e objektivave të shëndetshme, me profesionalizëm dhe entuziazëm.

Audienca

1. Individë dhe profesionistë, menaxherë, drejtues dhe staf i shërbimit ndaj klientit.
2. Çdo punonjës që ndërvepron me një klient.
3. Përveç përfaqësuesve të shërbimit ndaj klientit, kjo përfshin edhe pozicione të tjera si profesionistët e terrenit që komunikojnë me klientët etj.

Përmbajtja

Për këtë trajnim aspektet e përmbajtjes do të jenë:

  • Përshëndetja ndaj klientit (si me telefon ose drejtëpërdrejtë);
  • Të pyeturit për të kuptuar nevojën apo problemin e klientit;
  • Dëgjimin, konfirmimin e kuptimit, përgjigjen me vlerë duke përdorur gjuhë pozitive, eliminimin e zhargonit (gjuhës së përditshme);
  • Përmbyllja e bisedës telefonike dhe/ose asaj ballë për ballë;
  • Trajtimi i çështjes me klientët e zemëruar;
  • Rëndësia e gjuhës së trupit dhe e tonit të zërit;
  • Si të rrisim komunikimin dhe kuptueshmërinë me klientin;
  • Si të mundësojmë që klienti të jetë gjithnjë i vullnetshëm të na vizitojë;
  • Si të trajtojmë çështjet me klientët që gjithmonë të ketë një zgjidhje të mirë për ta;
  • Situata reale / case studies;
  • Komunikimi efektiv me ekipin/kolegët dhe klientin;
  • Procesi i komunikimit dhe stilet (pasiv, agresiv, dhe asertiv) të komunikimit;
  • Procesi i hiearkisë në komunikim dhe relatim për zgjidhje të situatave;
  • Situata simulimi – çfarë të bëhet dhe çfarë të mos bëhet
  • Vlerësimi i trajnerit;
  • Përmbyllje.

Çfarë përfitoni?

  • Efektivitet në marrëdhënien me klientin – do të jeni të kuptueshëm dhe do të kultivoni qasjen e duhur për mbarëvajtje afatgjatë;
  • Reputacion profesional dhe vetëbesim në qasjen profesionale, duke u njohur si profesionist/e e shërbimit ndaj klientëve;
  • Stafi juaj do të ketë standarte të rritura të shërbimit ndaj klientit, kjo sjell që eksperienca me kompaninë tuaj të jetë e pëlqyeshme dhe e dëshirueshme nga klientela;
  • Qartësi të shërbimeve dhe marrëdhënies me klientët dhe kultivim i komunikimit të shëndetshëm që u mundëson klientëve t’ju sygjerojnë shërbime dhe oferta të reja, si dhe të vlerësojnë opinionet dhe rekomandimet tuaja për blerje të mëtejshme tek ju;
  • Përmirësimi i eksperiencës së klientit me ju;
  • Kënaqësi profesionale me klientët dhe me kolegët, që buron nga profesionalizmi dhe zotërimi i dimensioneve shoqërore për shërbyeshmëri dhe kënaqje të klientit;
  • Zotërim i situatave të biznesit që të keni rezultatin pozitiv të dëshiruar për secilën palë;
  • Branding i vetes si një profesionist, vlera e të cilit/cilës lartësohet në treg me anë të qasjes së duhur në shërbimin ndaj klientit dhe komunikimit efektiv;
  • Ju bëheni personi që shkëlqen dhe që paracakton suksesin afatgjatë e të qëndrueshëm të kompanisë ku ju kontribuoni;

Trajnere është Elda Gjoka. Elda është sipërmarrëse, folëse motivuese dhe praktikuese reale në sipërmarrjen e shitjeve të suksesshme. Ajo ka trajnuar mbi 1700 pjesëmarrës në fusha të ndryshme të industrisë dhe organizatave, në tema të:
1. Komunikimit
2. Shitjeve
3. Marketingut
4. Trajnimit te trajnuesve
5. Menaxhimit te konfliktit
6. Advokacise & Lobimit

A jeni të interesuar për Trajnimin?

Për më shumë informacione dhe për pagesën ju lutem shkarkoni formularin KËTU

Për pyetje, komente apo detaje më të hollësishme mos hezitoni të shkruani në: [email protected] ose të telefononi në: +355 69 61 20 169

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0